גגות מבודדים אטומים לחלוטין לרוחות וגשמים

עילית אלומיניום מייצרת גגות מבודדים, למגוון שימושי בניה קלה, בחיפויים שונים, כגון אלומיניום דורשילד נירוסטה ועוד

עילית אלומיניום, מתמחה בתכנון וייצור גגות מבודדים לחדרי שמש מסעדות ובתים פרטיים. בגגות נפתחיםשנעשה שימוש בפנלי עילית התוצאה מבודדת אטומה למים ואסטטית.

גג מבודד במרפסת

 

פנל מבודד, נעים להכיר

פנל מבודד אלומיניום הינו מצרך מבוקש בשוק חומרי הבנייה של היום. הסיבה העיקרית לכך הינה הבידוד שהוא מעניק (ומכאן שמו). אם היינו משתמשים בחומר אחר במקומו, כמו בלוק איטונג, היינו צריכים פי 2 או 3 חומר. בנוסף הוא עמיד בפני מים, חום וקור. רמת הבידוד הגבוהה שלו חוסכת בחשמל לצורך קירור וחימום השטח, מה שהופך אותו לחומר ידידותי לסביבה. פנל מבודד יכול להיות מעוצב באופנים ובחיפויים שונים, כך שיתאים לאסתטיקה הכללית של החדר/ בית/ עסק.

שיטת הבניה הקלה באמצעות פנלים מבודדים פופולרית גם כי משום שהיא חוסכת זמן רב בהשוואה לשיטת בנייה הקלאסית. התכנון, הייצור וההרכבה נעשים מבעוד מועד, ורק ההתקנה נעשית בשטח, והיא אורכת לא יותר מ-48 שעות.

 

גג מבודד מכסה מרפסת שלמה

עיצוב הפרופילים תוכנן תוך תשומת לב הן לפן האסתטי בדגש על קווים נקיים והן לפן הקונסטרוקטיבי. מדובר במערכות חדישות האטומות לחלוטין לרוחות וגשמים ובנוסף מערכת ניקוז מים פנימית לגיבוי.

גגות אלומיניום לגינה, לחצר, לרכב או לחנייה וגגות נפתחים בהזזה חשמלית או ידנית – הינם רק חלק מהשימושים הרבים במערכות עילית אלומיניום.

סגירת מרפסת הכוללת גג מבודד

כאשר בעל דירה מעוניין להרחיב את שטח הפנים של הדירה בצורה פשוטה ומהירה, באפשרותו לפנות לשיטת הבניה הקלה ולסגור את מרפסת הדירה כך שתהפוך לחדר נוסף. חדר זה יכול אף לכלול כניסה נפרדת משלו, במידה ומעוניינים ליצור הפרדה בינו לבין שאר הבית.

ברוב המרפסות הבסיס לחדר העתידי כבר קיים, קיר בטון בגובה המותניים, ונשאר רק לבנות קירות וגג. במקרה שאין קיר במרפסת אלא רק מעקה, כמובן שנדרשת בנייה של קירות.

מסגור המרפסת בשיטת הבניה הקלה, כלומר מאלומיניום, מהווה פתרון מצוין במקרה זה. האלומיניום הוא קל משקל ומוסיף מעמסה מינימלית על הבסיס הקיים. סגירת מרפסת מעלה את ערכו של הנכס, כך שתוכלו לעשות שימוש בחדר הנוסף כעת, וכשתרצו למכור אותו ערכו יהיה גבוה יותר.

עילית אלומיניום מייצרת גגות מבודדים לסגירת מרפסות. הגג תורם לבידוד טרמי של המרפסת, והלקוח נהנה מכל היתרונות של בנייה מפנלי אלומיניום מבודדים כפי שראינו קודם.

סדירת מרפסת עם גג מבודד

חלונות גג למעבר אור טבעי

יש אפשרות לשלב בגגות פתחי אור (סקיילייט). אור השמש החודר מבעד לסקיילייט מקטין את ההוצאות הכספיות הכרוכות בתאורה וחימום.במידת הצורך ניתן לפתוח את חלון הסקיילייט על מנת לאפשר לאוויר חם לצאת החוצה ולאוויר קריר יותר להיכנס פנימה וכך לחסוך גם בהוצאות קירור בימי הקיץ.

שימוש בסקיילייט של עילית הינו דרך פשוטה ולא יקרה לאפשר לחדירת אור טבעי לחלל הבית או המשרד. חדירת אור טבעי לחלל החדר יוצרת שינוי דרמטי כאשר חללים קטנים מקבלים מימד אחר וחללים גדולים יוצרים תחושה שלוה ורוגעת, צורות וגוונים משתנים במשך היום עם השינויים ברקיע, ובכך הופכת סביבת המחיה או אזור העבודה למיתחם מיוחד ויוקרתי.

עץ דורש תחזוקה מפעם לפעם. האחזקה קשה במיוחד כאשר סקיילייט עשוי עץ או חלון – גג ממוקמים בתיקרה של בית בעל 2 קומות. ברוב המקרים לא ניתן להגיע לסקיילייט בביטחה באמצעות סולם ונדרשת מערכת פיגומים. יצרני חלונות מובילים בצפון אמריקה, אירופה ומכל העולם בחרו בויניל (vinyl) ב-2 העשורים האחרונים כחומר העמיד ביותר. כיום חברת עילית אלומיניום בע”מ מאפשרת לך להנות מיתרונות הויניל בסקיילייטים קבועים ונפתחים. שלד הויניל אינו מתקלף, נסדק, מתעוות או מתכלה, ואינו דורש צביעה.

רכישת מערכת הסקיי-לייט של עילית עבור גגות מבודדים אינה רק השקעה באור נהדר וטבעי אלה גם השקעה כספית נבונה. אור השמש החודר מבעד לסקיילייט מקטין את ההוצאות הכספיות הכרוכות בתאורה וחימום הבית או המשרד. במידת הצורך, ניתן לפתוח את חלון הסקיילייט על מנת ליצור ואקום טבעי שיאפשר לאויר חם לצאת החוצה ולאויר קריר יותר להכנס פנימה ובכך לחסוך בהוצאות קרור בימי הקיץ החמים.

פרט נוסף המייחד את מערכות הסקיילייט של עילית הינו המסגרת העשויה מויניל (vinyl), פלסטיק קשיח בעל עמידות גבוהה ביותר ללחות ורטיבות. ללחות הגבוהה הנגרמת ממקלחת חמה, בישול או חימום, בריכה פנימית אין כל השפעה על הסקיילייט ואין צורך לדאוג בקשר לתופעות כמו קילוף, שחיקה או ריקבון מאחר והויניל אינו סופג לחות.

בסוף שנות השבעים פותחה זכוכית בעלת ציפוי מסנן קרינה. הציפוי מאפשר מעבר קרינת אור, כאשר החום נפלט חזרה למקור ממנו הגיע. ציפוי זה מורכב משכבות מקרוסקופיות של תחמוצת מתכתית המפוזרות על גבי משטח הזכוכית ומקטינות את מקדם זרימת החום בתוך יחידת הסקיילייט.

העיקרון המכני של מעבר חום בין שתי שכבות זכוכית הינו חום מועבר מצד אחד של משטח הזכוכית למשטח קר יותר. שכבת הציפוי מפוזרת כאשר היא פונה לכוון המרווח בין שתי שכבות הזכוכית וחוסמת במידה רבה את מעבר החום מבחוץ פנימה ובכך מפחיתה בצורה משמעותית את סך כל חדירת החום דרך זגוגית החלון – לשכבת ציפוי זו אין השפעה על איכות האור העובר דרכה.

שכבת הציפוי מסנן הקרינה מבודדת מחום בימי הקיץ ומקור בעונת החורף. בימי חורף קרים אינה מאפשרת  לחום שבתוך החלל הפנימי להפלט החוצה ובקיץ מסננת יותר מ-80% מקרני האינפרא אדום והאולטרה סגול של השמש, אשר גורמות במשך הזמן לדהיית שטיחים, אריגים ורהיטים.

שיפור נוסף בכושר הבידוד של חלון הסקיילייט נעשה בעזרת הקטנת המוליכות של החלל הנמצא בין 2 שכבות הזכוכית, וזאת ע”י החדרת גז בשם ארגון. מאחר וגז הארגון כבד יותר מאויר, וזורם פחות בתוך יחידת החלון, הבידוד בין שתי שכבות הזכוכית משופר באופן משמעותי.

יתרונות:

  • דגמים בעלי חלון קבוע ונפתח עם מידות פתח זהות.
  • מסגרת עשויה פלסטיק קשיח (vinyl) שאינה דורשת תחזוקה.
  • מסגרת ויניל עמידה בפני לחות ורטיבות.
  • מסגרת פנימית דקורטיבית לבנה לפיזור טוב יותר של האור – אינה דורשת צביעה חוזרת.
  • מרזב פנימי מובנה בתוך יחידת הסקיילייט.
  • חיבור המסגרת החיצונית למסגרת הסקיילייט בעזת תפס מיוחד ללא צורך במסמרים או ברגים לאטימות מושלמת.
  • שפה חיצונית מובלטת במסגרת הסקיילייט למניעת הווצרות מעטה קרח.
  • אפשרות להרכבה בפנלים בעוביים של 7.5 ו- 15 ס"מ.
  • מסגרת חיצונית בעלת פינות מולחמות להגברת אטימות.
  • מסגרת שמשה הניתנת להסרה – להרכבה קלה ומהירה.
  • מערכת צירים יחודית המונעת מן המסגרת השמשה להתנדנד ומאפשרת סגירה אטומה ואחידה.
  • רשת המורכבת על חלקה העליון של המסגרת החיצונית למניעת הצטברות עלים ולכלוך בתוך המסגרת הפנימית.