גגות קלים מאלומיניום – לקירוי משטחים קטנים וגדולים

גגות קלים, או בשמם השני גגות אלומיניום, מציעים קירוי חזק, עמיד מבודד ודקורטיבי

בניגוד אולי לשמם, גגות קלים מאלומיניום מציעים לכם פתרון עמיד וחזק של בניה קלה, לאורך זמן, לקירוי משטחים קטנים וגדולים כאחד ובמגוון רחב של עיצובים.

סגירה עם גגות קלים

בחירה קלה

גגות אלומיניום מציעים פתרון קל, נוח וזמין לבתי עסק, מסעדות, משרדים, בתים פרטיים וכל מקום בו נחוץ קירוי. יתרה מכך, הגגות הקלים יעניקו לכם את המענה הטוב והמקיף ביותר לצרכים שלכם. בכתבה הבאה תוכלו ללמוד מהם ומה יש בהם שהופך אותם לבחירה הכדאית והמשתלמת ביותר עבור כל אחד ואחת מכם.

סגירת חניה בגג

בידוד תרמי זה הסוד

גגות קלים הנם למעשה פנלים מבודדים העשויים מאלומיניום, אותם ניתן לחבר ולהרכיב זה לזה לצורך קירוי כל סוג של משטח בכמעט כל תנאי שטח. הבחירה באלומיניום אינה מקרית, והשימוש דווקא בחומר זה נועדה לטפל בכל תחלואות הגגות ה'רגילים'. הודות לחומרי הגלם האיכותיים ולמערכת ניקוז מים פנימית, אלו העשויים מאלומיניום אינם סובלים מהתפתחות רטיבות כתוצאה מהפרשי טמפרטורות גבוהים בין חלל הבית למתרחש בחוץ. נהפוך הוא, הם בעלי יכולת בידוד תרמי גבוהה, יותר ממרבית הגגות האחרים. למעשה פנל מבודד אחד מאלומיניום בעובי של 75 מ"מ בלבד יעניק בידוד תרמי במידה שווה לזו שתתקבל על ידי שימוש בבלוק בטון של 150 ס"מ!

חדר על הגג

גגות קלים מחזיקים את עצמם

יתרון נוסף ובולט של גגות אלומיניום הוא הצורך המועט עד כמעט בלתי מורגש בתחזוקה. בניגוד לגגות רגילים המצריכים זיפות ואיטום, הקלים אינם דורשים כל תחזוקה. האלומיניום הינו חומר עמיד במיוחד בפני כל תנאי מזג האוויר. הוא אינו מחליד כתוצאה ממגע עם מים, הוא אינו מתבלה כתוצאה מחשיפה לשמש, הוא אינו ניזוק כתוצאה מרוחות חזקות וכן הלאה. בנוסף, ההתקנה שלהם נחשבת גם היא פשוטה למדי, שכן אינה מצריכה עבודות שלד מסובכות כמו גגות אחרים, ומכאן שגם מדובר על התקנה זולה יותר.

תרגישו חופשי להשתולל

גגות אלומיניום מציעים לא רק רמת גימור גבוהה, אלא גם מבחר עשיר ומגוון של דגמים, צבעים וטקסטורות. הודות למגוון הרחב תוכלו להתאים בקלות גג אשר יתחבר וישלים את העיצוב הקיים כבר בשטח הבית, החצר, המשרד וכדומה או לחילופין לבחור עיצוב חדש הקולע בול לטעמכם האישי. תוכלו למצוא כאלו נפתחים, בין אם בצורה חשמלית ובין אם בצורה ידנית. בנוסף, תוכלו לשלב בגגות הקלים פתחי אור המכונים סקיילייט, ומבעדם חודרות קרני השמש ושוטפות את החלל לא רק באור, אלא גם באוויר חם או קר בהתאם לעונה, להנאה ולחיסכון בהוצאות התאורה, החימום והקירור של החלל, בנוסף לחיסכון הראשוני כתוצאה מרמת הבידוד הגבוהה והאיכותית של הגגות.

בניה ירוקה וקלה – מה צריך יותר מזה?

בימינו הפן הסביבתי הוא רלוונטי וחשוב מתמיד. משנה לשנה אנו מודעים יותר ויותר לנזקים הסביבתיים שבני האדם גורמים להם. אם על ידי פסולת מזהמת של מפעלים ואם על ידי שימוש בחומרים כמו פלסטיק שאינו מתכלה ועוד. בניה ירוקה שמה לה למטרה ליצור סביבת מגורים נוחה ונעימה, תוך הימנעות מקסימלית מפגיעה במשאבי טבע מתכלים ובאיכות הסביבה. החומרים ידידותיים לסביבה, חלקם גם ממוחזרים, ותכנון מוקדם חוסך באנרגיה.
באמצעות בידוד תרמי יעיל של כל חלקי הבית, מתקבל חסכון באנרגיה לחימום או קירור. חומרי הבניה מחזיקים לאורך זמן ודורשים תחזוקה מועטה אם בכלל. במסגרת בניה ירוקה נעשה שימוש בחומרים שאינם פולטים גזים רעילים לאוויר. בנוסף, במהלך ההתקנה עצמה לא נוצרת פסולת, כיוון שכל פנל מבודד מיוצר ומורכב לחלקים האחרים במפעל, ולא אצל הלקוח. גם הפסולת שנוצרת במפעל, נותרת בשטחו ומונעת זיהום אוויר וסביבה בשטחי מגורים.

עילית אלומיניום – משתלבים בדרך שלך

חברת עילית אלומיניום מתמחה בבניה מהירה, מתכננת, מעצבת, בונה ומתקינה גגות קלים בבתים פרטיים, חצרות, חניות, משרדים, מסעדות, בתי עסק ומפעלים. כבר למעלה מ- 30 שנה שאנו מתמחים בשיטת הבניה הקלה המבטיחה לכם מוצרים איכותיים ברמת גימור גבוהה, באספקה מהירה והתקנה קצרה , מבלי להפוך את הבית שלכם לאתר בניה. צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה עם נציג החברה ללא כל התחייבות.