חדר על הגג – להשקיף על כל העולם

אם אתם מחזיקים בדירת גג ובעלי אישורי בניה אין סיבה שלא ליהנות מתוספת חדר על הגג. במיוחד כאשר בשיטת הבניה הקלה, כל מה שנדרש מכם לסבול, זה פחות מיומיים של עבודה – ותוכלו לזכות בשנים של הנאה.

חדר על הגג של בנין

לממש את הפוטנציאל

אין בית שלא ניתן לשדרג ולממש את הפוטנציאל החבוי בו בעזרת שיפוץ ושינוי המבנה, אך כאשר מדובר על בית הנהנה מגג פנוי עליו ניתן לבנות הפוטנציאל הגלום בו קל יותר למימוש. תוספת חדר או יותר, בהתאם לגודלו, מאפשרת לכם לא רק ליהנות מתוספת ניכרת לשטחו של הבית, מפתרון זמין למחסור במקום לאחסון או למגורים ומהשבחת ערכו של הנכס. תוספת חדר על הגג מאפשרת לכם לחיות רמה אחת מעל כולם, תרתי משמע. הוא מעניק לכם בחלק מן המקרים פרטיות רבה יותר, כיווני אוויר רבים יותר ונוף פתוח יותר. אם ככה, איזה סיבה יש לכם לא לממש את הפוטנציאל?

מערכת חדרים על הגג

תוספת חדר על הגג

תוספת חדר בשיטת הבניה הירוקה מאפשרת לכם, בעלי הבית, ליהנות מתוספת בניה על הגג במינימום של השקעה. בשיטת הבניה הקלה מרבית העבודה נעשית הרחק מן הבית, בשטח המפעל, שם מוכנים קירות המבנה העשויים מפרופילי אלומיניום ופנלים מבודדים. העבודה בשטח הבית נמשכת פחות מ- 48 שעות, במהלכן מורכבים הקירות ומחוברים זה לזה עד שמתקבל החדר. העבודה עצמה נעשית תוך הקפדה על מינימום רעש, לכלוך ובלגן, שכמו רוב העבודה גם הם נשארים בשטח המפעל. למרות מה שנראה כבניה מהירה, אתם נהנים ממבנה עמיד לאורך שנים רבות וממושכות הודות לשימוש בחומרי גלם איכותיים ושיטות בניה מתקדמות.

תוספת חדר על הגג

תמורה רבה יותר להשקעה שלכם

הוספת החדר אם כן, אינה מצריכה מכם זמן רב וגם אינה מצריכה מכם לסבול מכל התחלואות הנלוות לתהליך בניה רגיל. אם ככה, וודאי שהיא מצריכה מכם השקעה כספית גבוהה. דווקא לא. למרות השימוש בחומרי גלם יקרים יותר מאלו המאפיינים את שיטת הבניה הישנה, בניית חדר על הגג או כל תוספת בניה על הגג אחרת בשיטת הבניה הקלה אינה עולה לכם יותר מבכל שיטה אחרת.

זאת בעיקר הודות לעובדה כי תהליך הבניה הינו קצר ופשוט למדי, כך שאינכם נדרשים לשלם עבור אנשי מקצוע רבים ולאורך זמן, דבר המאפשר לחסוך בעלויות העבודה ולשמור על עלויות זהות לאלו שהכרתם עד היום. באותו המחיר, אתם מקבלים הרבה יותר, שכן חומרי הגלם המשמשים את השיטה מעניקים למבנה עמידות גבוהה ויכולות בידוד המאפשרות לכם לחסוך בהוצאות השונות, כגון חימום וקירור החלל.

סגירת חלק ממרפסת לחדר

המקצוענים בתחום

חברת עילית אלומיניום מתמחה בבניה בשיטת הבניה הקלה, ומעניקה שירותי תכנון, עיצוב ובנייה לאלפי לקוחות החברה. אנו מזמינים אתכם לפגישת הכרות ללא התחייבות, לבחינת אפשרויות הבניה בגג שלכם, בבית ובגינה. צרו קשר ותגלו איך תוך יומיים בלבד הבית שלכם יכול להפוך להיות כל מה שחלמתם, מבלי לארוז ומבלי להזמין מובילים. צוות מקצועי ומיומן עומד לשירותכם ומעמיד לרשותכם גישה לשיטת הבניה החדשה וחומרי הגלם האיכותיים שמגיעים עימה.