סגירת חורף למסעדות ולעסקים ברמה גבוהה להמשך הכנסות ולהנאת הלקוחות

סגירת חורף לעסקים מבטיחה לבעל העסק המשך הכנסות מחד וללקוחות המשך הנאה מרבית מנגד.

עילית אלומיניום תסגור לכם שטח ישיבה, באיכות גבוהה ביותר ובזמן קצר. החברה תלווה את כל התהליך החל משלב התכנון ועד לסיום ביצוע.

במאמר הזה נברר למה כדאי לסגור שטח ישיבה, נדבר על המערכות של עילית אלומיניום, איך מתקינים ומהם היתרונות של הסגירה

סגירת חורף למסעדות

כל הצדדים יוצאים מורווחים

עם בואו של החורף הופכים שטחים ניכרים של בית העסק, בעיקר עסקים בתחום המזון כמו מסעדות ובתי קפה, ללא רלוונטיים, שכן הם אינם מקורים. הישיבה באזורים חשופים תהיה לכל הפחות לא נעימה, בשל הקור העז ולכל היותר בלתי אפשרית, בשל הגשם. לאור זאת דואגים מרבית בעלי העסקים לחפות אזורים אלו, על מנת שיוכלו להמשיך ולעמוד לרשות לקוחותיהם אשר מצידם יוכלו להמשיך ולבוא ולתרום לרווחיות המקום.

מערכות מתקדמות מבית עילית אלומיניום עם בידוד גבוה ועמידות לאורך השנים

מערכות בניה קלה של עילית אלומיניום מאפשרות ביצוע סגירת חורף לעסקים באופן נקי, תוך הבטחת אמת בידוד גבוהה ועמידות מוכחת לאורך שנים. הסגירה מבוצעת באמצעות גגות מבודדים המגיעים עם מערכת פרופילים טרמית, הננעלת באמצעות מערכת נעילה אוניברסלית חדישה ומאפשרת הרכבה ופירוק ללא חיתוכים כלל. תעלות החשמל מובנות בפנלים עצמם לחיווט פשוט ואסתטי של כבלי החשמל והתאורה, בהתאם לתקנים הנדרשים. בנוסף, ניתן לשלב במערכות פתחי אור (סקייליט) קבועים או נפתחים.

וזה לא הכל…

המערכות החדישות של עילית אלומיניום מציעות את כל היתרונות הפרקטיים הנחוצים לביצוע אידיאלי של הסגירה, מבלי לפגוע כלל בעיצוב והאסתטיקה של העסק, להיפך. המערכות מציעות מגוון רחב של סגנונות יוקרתיים, תוך התאמה מלאה לאופי המבנה הקיים, לרצונם של בעלי העסקים ולתוכניות האדריכלים.

פנל מבודד – הבסיס לסגירה מוצלחת עם גג אפקטיבי במיוחד

פנל מבודד הינו פנל העשוי מאלומיניום ופוליסטירן. הוא בעל רמת בידוד גבוהה, כך ששומר על טמפרטורה קבועה, ועמיד לחלוטין בפני מים. כל התכונות הללו הופכות אותו לחומר מושלם לבניית סגירת חורף שתשאיר את הקור והגשם בחוץ, ואת הלקוחות מרוצים. חומר בשם פוליסטירן מהווה את ליבת הפנל המבודד, והוא מכוסה משני צידיו בלוחות אלומיניום בעובי של 0.67 ס"מ.  עיקר תהליך הבנייה באמצעות פנל מבודד נעשה במפעל על פי תכנון מראש של האדריכל. רק ההרכבה של החלקים מתבצעת בשטח, אצל הלקוח. בזכות היתרונות הרבים של הפנל המבודד הוא נבחר פעמים רבות לשימוש בגגות. גג קל שכזה נע בין עובי של 5 ס"מ ל-15 ס"מ. לאחר התקנתו הוא לא יזדקק לתחזוקה מיוחדת ויהיה עמיד בפני עומס.

סגירת איזור פתוח במשעדה

התקנה ברמה הגבוהה ביותר

למערכת מתקדמת ואיכותית מגיעה, ואף נדרשת התקנה ברמת איכות גבוהה לא פחות. חברת עילית אלומיניום מעמידה לרשותכם צוות רחב של מתקינים מורשים בכל רחבי הארץ, המומחים בביצוע סגירות חורף. הצוות כולו שם דגש מיוחד לעבודה ברמה הגבוהה ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר, תוך התחייבות ושמירה על מסגרת לוחות הזמנים שנקבעה לעבודה. זאת בכדי להבטיח לכם, בעלי העסקים, כי שגרת העבודה בבית העסק לא תיפגע מעבר למינימום הנדרש לצורך ההתקנה. שירותי ההקמה והפירוק מבוצעים באמינות ומקצועיות, המבטיחים את עמידות המוצר לשימוש גם בחורף הבא.

סגירה בבניין רב קומות

עוד בחורף הקרוב סגירת חורף מתקדמת תעניק לכם וללקוחות שלכם:

• סביבה נעימה בימי החורף הקרים
• ניצול מרבי של שטח בית העסק
• איכלוס מרבי של לקוחות
• שמירה ואף הגדלה של רווחיות העסק
• חיסכון ניכר בעלויות החימום במקום הודות לגג המבודד

סגירת חורף למסעדות

ניתן להשתמש במערכת הסגירה 365 ימים בשנה, לא משנה מה מזג האוויר – שמש, גשם, רוח. עם מערכת הסגירה של עילית אלומיניום תוכלו ליהנות ממרחב רחב יותר ולהוסיף שולחנות נוספים עבור הלקוחות שלכם עם גידול מקביל ברווחים. סגירת חורף אף יכולה לשפר את המראה של המסעדה שלך באופן דרמטי ולהבליט את נוכחותה בשטח, כך שהיא תמשוך אליה לקוחות שקודם לכן לא נכנסו או פשוט חלפו על פניה.

החלק הטוב?

בואו לשמור על האינטרס העסקי שלכם כבעלי עסקים, לא רק מבלי לפגוע כלל בקהל הלקוחות שלכם, אלא גם על ידי מיקסום ההנאה שלהם במקום. חברת עילית אלומיניום מתמחה בייצור, הרכבה והתקנה של מגוון מערכות אלומיניום מודולאריות לבניה קלה. אנו מעניקים מענה מקיף ללקוח לכל אורך שלבי התהליך, החל משלב תכנון המוצר ועד לייצורו הסופי. לאורך למעלה מ- 15 שנות פעילותנו בארץ, זוכה החברה באמונם של האדריכלים והמסעדות המובילים בארץ, אשר בחרו במערכות סגירה של החברה. צרו קשר עוד היום ותיהנו מהחורף עוד העונה.