פרגולות אלומיניום דמויות עץ

פרגולות אלו הינן מבנה עומד שבד"כ משמש כדי לסכך או לכסות אזור ספציפי חיצוני לבית. שני סגנונות העיצוב הנפרדים של פרגולות אלומיניום, מתוארים כאלו שעומדים בצורה חופשית, או כאלו שצמודים לקיר מוצק, בצד הבית. פרגולה יכולה להיות מתוכננת בשילוב של גדלים וצורות שונות, העיצוב הכי פופולארי הינו מלבני

פרגולה יכולה להיות כמעט בכל צורה, אפילו מסובבת. בכל מקרה, הן מסובבות, יכול להיות שמחירן יהיה יקר יותר בגלל העבודה הנוספת הנדרשת להכנתן. פרגולות אלו בד"כ מתוכננות בצורת תיבה. וזה מתאים בצורה יפה למשטח קשיח ומעוגל.

קצה של פרגולה דמוית עץ

פרגולה שעומדת באופן חופשי, נותנת לך את הגמישות להיות מסוגל לכסות כל שטח מגינתך, מהבריכה, או מהפאטיו. לדוגמא, יכול להיות שיש לך חצר פנימית עם שטח שהיה מתוכנן כך שהוא צמוד לשטח הבריכה. פרגולה יכולה להיבנות באזור הזה, בלי קשר לצורת הפטיו, לשם תפאורה והצללה. זה נראה מאוד יפה לעין, ומספק הרבה נוחות בימים חמים ומלאי שמש.

פרגולה דמוית עץ צמודה לבית

פרגולות אלומיניום – תמחור

בקביעת מחיר הפרגולה נלקחים בחשבון הרבה גורמים. התכנון עצמו, ומומחיות הבניה, הינם רק חלק מהדברים שנלקחים בחשבון כאשר מחשבים את המחיר. כמות העמודים, עבודה מורכבת, אחוז הצללה, ועוד גורמים יוסיפו למחיר. אם אתה מפשט את העיצוב ויותר מתרכז בעיצוב הנוף מסביב לפרגולה, זה יכול להוריד את המחיר של הפרויקט באופן כללי.

פרגולה דמוית עץ. תמונה של הקצה

פרגולות לבית אם אתה בוחר להתקין פרגולה בחיבור לבית, זה יכול לתת תחושה שעוד שטח נוסף לבית. הפרגולה יכולה להיות מותקנת ישירות לצד הבית שלך, למשל, כדי להצל על חלק מהמדרכה בצד הבית או פטיו שמשי. פרגולה בד"כ הופכת להיות פריט אדריכלי מעניין, שיוצר משהו קצת מרגש לתכנון הכללי של המרחב.

כשמחברים פרגולה לבית, יש לקחת בחשבון כמה דברים. גובה הפרגולה צריך להיות מושווה עם גובה החלונות. אתה לא רוצה שהמבנה יגיע לאמצע החלון. בנוסף, חשוב על הנוף שנשקף מפנים הבית. מראה הרשת בראש הפרגולה יכול להיות משהו שאתה לא מעוניין בו, למרות שלפעמים זה לא נחשב למפריע.

מבט לגג הפרגולה

כשהפרגולה ממוקמת באזור הרצוי, היא יכולה להיות מעוצבת בצורה יפהפייה בעזרת הצבת מערך של סוכת גפנים, צמחים, ופרחים. הגפנים הנפוצים ביותר לשימוש הינם ורדים וויסטריה (צמח נוי מטפס), שמוסיפים יופי לכל סוג של עיצוב פרגולה. עיצוב הרשת בראש הפרגולה, כמו גם העמודים הגבוהים שהינם אינדיקטיבים לפרגולה, יתאימו לכל אחד מסוגי הגפנים.