גגות נפתחים באיכות הגבוהה ביותר מפנלים מבודדים בחיפויים שונים

עילית אלומיניום מייצרת פנלים מבודדים למגוון גגות, ביניהם גגות נפתחים, בחיפויים שונים כגון עץ, אלומיניום ודורשילד. חיבור העץ לאלומיניום אינו נעשה ע"י מחברי פלסטיק, אלא בהדבקה אפוקסית, מה שמבטיח חציצה מושלמת בין העץ לאלומיניום והעדר השפעות הדדיות כגון כיפוף.

גג נפתח המבוסס על פנל מבודד – עמיד, חזק וקל לבנייה

בניה קלה מתבססת על פנלים מבודדים. פנל מבודד הוא חומר בנייה עשוי אלומיניום ופוליסטירן, הטומן בחובו יתרונות רבים. החוזק והגמישות שלו הם אלו שהופכים את הקירות של עילית לאלמנטים העמידים להעברת עומסים לאורך ולרוחב. המערכת הכוללת את הפנלים המבודדים יחד עם פרופילים תרמיים מעניקה ויסות טמפרטורה לאורך כל השנה, ובידוד מרעשי הסביבה. בנוסף, הלקוחות נהנים מתהליך בניה מהיר ויעיל, לכן בניה המתבססת על פנל מבודד אלומיניום נקראת גם בניה מהירה או בניה קלה. בהשוואה לשיטת הבנייה המסורתית, בניה מהירה חוסכת זמן ולכלוך רבים. המעטפת והפנלים המבודדים נוצרים במפעל, ורק ההרכבה נעשית בשטח, בבית הלקוח. הליך ההרכבה לא עולה על יומיים. עלות החומרים עצמם למבני אלומיניום עשויה להיות גבוהה יותר, אבל זה מתקזז באופן ניכר בחיסכון בזמן, באנרגיה, וכתוצאה מצוות עובדים מצומצם ומקצועי שאחראי על התהליך מראשיתו ועד סופו.

גגות נפתחים מאלומיניום

עילית אלומיניום, מתמחה בתכנון וייצור גגות אלומיניום לחדרי שמש, מסעדות ובתים פרטיים.
פתיחת הגגות נעשית ע"י אחד מהאמצעים הבאים:
1) ידנית 2) מנואלה 3) חשמלית בשליטת בקר ממוחשב .

גגות נפתחים מוסיפים משהו מיוחד במינו לבית או לעסק

בלחיצת כפתור ניתן לפתוח כמעט את התקרה כולה ולהיחשף אל האוויר הצח במלוא עוצמתו. תכונה זו מאפשרת להרגיש חלק מהסביבה המשתנה של החוץ, אך להישאר בפנים.

הגג הנפתח שלנו פועל כפי שמצופה ממנו: כל החלק של הזיגוג נמשך החוצה אל שטח הגג, ומשאיר נוף פתוח של השמיים מעלה ללא הפרעה.

משקל הזכוכית נתמך ע"י מסילות מותקנות על הגג, כך שצריך מרחב על מנת להשיג את האפקט הדרמטי הזה בבניין המבוקש. אם יש מגבלה של מקום, אל דאגה – יש לנו פתרון גם לזה. ישנה אפשרות להתקין גג אשר נפתח באופן חלקי. בגג מסוג זה, האור והנוף יגיעו דרך הזגוגיות של החלונות, במקום ישירות. הרעיון מאחורי סוג זה של גג נפתח הוא, ששטח הגג נשאר מקובע ובלחיצת כפתור, חצי מהזכוכית מחליקה מעל האחרת, מה שמביא למקסימום אור יום המשתקף דרכה.

סגירת חורף – יכולה לכלול גג נפתח?

כאשר מחפים שטחים של עסקים בעת שמבצעים סגירת חורף, אפשר בהחלט לכלול בסגירה גג נפתח, שיעניק טוויסט עיצובי וטרנדי למקום. במדינתנו ישנן תקופות בשנה שבהן ימים חמים וימים קרים לסירוגין, בעיקר בעונות המעבר. בתקופה כזו מה נוח יותר משטח סגור עם גג נפתח, שביום גשום או סתם קר נשאר סגור וביום חמים פתוח? כך ניתן לנצל באופן מלא את שטח העסק, ואף לחסוך בעלויות החימום והקירור. בנוסף, בימי השרב החמים של הקיץ, כשממש לא נעים לשבת בחוץ, הסגירה תוכל לשמש להגנה מהחום. כך שהיא נקראת סגירת חורף, אולם יכולה בהחלט לשמש לצינון ולשמירת המיזוג בפנים בזמנים היותר קשים של הקיץ הישראלי.

גג נפתח מראה מבחוץ

בגגות נפתחים בהם נעשה שימוש בפנלי עילית התוצאה מבודדת ואסתטית.
עיצוב הפרופילים תוכנן תוך תשומת לב הן לפן האסתטי בדגש על קווים נקיים והן לפן הקונסטרוקטיבי. מדובר במערכות חדישות האטומות לחלוטין לרוחות וגשמים ובנוסף מערכת ניקוז מים פנימית לגיבוי. מידות מקסימליות: אורך 6000 מ"מ, רוחב בלתי מוגבל.

גג נפתח מראה מיוחד מבחוץ

המערכת כוללת תושבות מתכווננות מקוריות המאפשרות שיפוע של 22-6 מעלות. המערכת נתמכת ע"י תשתית קונסטרוקטיבית אינטגראלית לרבות שוקת מקורית ומרזב נסתר. בכל שדה שלוש כנפיים: אחת קבועה ושתיים נאספות אליה לפתיחה מלאה של 66%. כאמור, איסוף הכנפיים אפשרי ידנית או חשמלית. ניתן להוסיף את מערכת ההפעלה החשמלית בכל שלב גם לאחר התקנת הגג ללא כל צורך בפירוק ותוך שעת עבודה בלבד.

גג נפתח מראה מתוך המסעדה

תכנון ייצור והרכבת הגג נעשה ע"י צוותים המתמחים בתחום זה בלבד לפי המידות ותנאי השטח. עילית אלומיניום מייצרת עבור החברות העוסקות בתחום את מערכת הפנלים המבודדים. נשמח להפנותכם למתקין גג נפתח בהתאם לאופי הגג ויעודו.