חדרי שמש ברמה הגבוהה ביותר – בהתאמה אישית, מגוון סגנונות ועיצובים

סגירת מרפסות, באיכות גבוהה ובזמן קצר בעזרת מערכות עילית אלומיניום

המערכות המודולאריות של עילית אלומיניום לבניה קלה, מספקות מגוון של פתרונות קירוי. ניתן לשלב ויטרינות וחלונות מסוגים שונים בהתאם לדרישת הלקוח. כמו כן ניתן לשלב חלונות סקייליט קבועים או נפתחים.

חדרי שמש באיכות גבוה

חדרי שמש ממשיכים להיות אחת מהתוספות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. לא משנה באיזה סוג של בית אתם גרים, או מה הערך שלו, חדר כזה יוכלו לשפר את הערך של הבית שלך ולספק לך ולמשפחתך מרחב מחייה נוסף. החדרים פופולאריים מאוד בקרב חובבי הטבע מכיוון שהם מספקים נוף מדהים ללא הרעש והזוהמה שמחוץ לבית. בעזרת חדר שמש, תוכל ליהנות מן היופי של הנוף אפילו כאשר מזג האוויר קר מדי או גשום מדי לצאת החוצה.

חדר שמש עם גגות נפתחים

גודלו הממוצע של חדר שמש הוא 30 – עד 60 מטר מרובע שנוסף כמתחם נוסף לבית, חדר שמש עם חלון זכוכית נפתח שיאפשר לבריזה הנעימה לחדור ולקרר את המתחם ושיוכל גם להגן עלינו מפני הגשמים והרוחות במידת הצורך.

מה הם השלבים לבניית חדרי שמש?

  1. עריכת התוכנית – בנה טיוטה ראשונית של החדר אותו אתה רוצה לבנות. הטיוטה שלך תהפוך לתכנית בניין, ובתוך זה צריך לכלול נקודות אדריכליות, צורה, גודל, פריסת רצפה, והיבטים אחרים.
  2. היתרי בנייה – כל פעם שתוסיף משהו לבית, תצטרך לקבל היתר בנייה. נבדוק עם ועדת התכנון המקומיות על איזה דרישות עלייך לענות
  3. יסודות – ברגע שיש בידך את התוכניות וההיתרים, נתחיל לחזק את היסודות של  המרפסת. במידה ועשית חישובים ואין צורך לחזק את הבסיס, אפשר לדלג על שלב זה.
  4. הצבת הקירות – אחרי שהבסיס מוכן, נתחיל בהקמת הקירות. מאחר וזאת תוספת ולא בית בקנה מידה מלא, לא ייקח יותר מדי זמן לבנות את המסגרות. לאחר שהמסגרות נבנות, נכניס את הקירות.
  5. התקנת גג – השלב הבא הוא להתקין את הגג. שלב זה הכרחי מאחר וכל העבודה שמגיעה לאחר מועד זה צריכה להיות מוגנת מאיתני הטבע. איש מקצוע טוב מעילית אלומיניום, יבטיח יישור של קווי הגגות הישנים עם הגגות החדשים.
  6. השלמת עבודות חשמל ומערכת מיזוג אוויר – לאחר בניית הקירות והגג, נתחיל בהתקנת החיווט החשמלי ומערכת מיזוג אוויר.
  7. השלמות נוספות – החדר החדש שלך מוכן. נשלים עבודות צבע ריצוף ודלתות.

חדר שמש עם שולחן וכסאות ארוח

אנחנו מקבלים יותר ויותר בקשות עבור חדרי שמש שהזכוכית בהם משתרעת מהרצפה ועד התקרה. יכולות הייצור המתקדמות שלנו בעילית אלומיניום, מאפשרים לנו להציע חדרים שכאלה המותאמים אישית ללקוח.

מומלץ לחפש פתרונות באלומיניום בבניה קלה. כלומר, בניית המרפסת בפנלי אלומיניום משולבים בחלונות זכוכית וגג עילית, או סגירת פנלים כללית עם ציפוי חיצוני של טיח או אריחי קרמיקה. בכל מקרה, חייבים להתחשב גם במראה חזית הבניין ולהתאים את הצד החיצוני של התוספת לחזית הקיימת.

האלומיניום הינו מתכת קלת משקל. העומס על רצפת המרפסת מינימאלי. ניתן להשתמש באלומיניום לסגירת מרפסות מקורות ופתוחות. יצירת תקרה למרפסת פתוחה מתבצעת באמצעות שימוש בפאנלי עילית אלומיניום, פאנלים מבודדים אקוסטית ותרמית שמחליפים את הבטון המסורתי.

יתרונות השימוש באלומיניום

  • בנייה מהירה – פאנלי האלומיניום מתוכננים ונחתכים מראש. רק כאשר כל הפאנלים והחלקים מוכנים, מתחילה עבודת סגירת המרפסת. תוך 2 – 3 ימים ניתן להשתמש במבנה החדש.
  • בנייה נקיה – אין פסולת בניין כמו בבניה רגילה.
  • תחזוקה – ללא תחזוקה. אין צורך לצבוע מחדש את האלומיניום או לחדש עליו שכבה כלשהי. מתכת האלומיניום עמידה בכל מזג האוויר. היא עמידה לחלודה ולחום גבוהה ומים לא עושים בה נזק.

חדר שמש בכניסה לבית

שפע סגנונות עיצוב

החדרים מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, הם יתנו לכם תחושה כאילו אתם נמצאים מחוץ לבית תוך מתן נוחיות מרבית. חדר שמש יכול גם להפוך לספא אם תוסיפו לו ג'קוזי מפנק.

ישנם המון אפשרויות שתוכל להפוך את חדר השמש למשל , משרד, סטודיו, או פשוט מקום שליו להירגע עם ספר טוב.

חדרי השמש שלנו משלבים בתוכם חומרים איכותיים ותכנון מקצועי

  • מעוצבים ונבנים כמערכת שלמה. כל רכיב של חדר השמש מותאם לזה שלצידו, כמו פאזל. זאת בניגוד לגישה בה החלקים השונים מוחזקים "בכוח" יחדיו.
  • אנו מציעים מערכת משולבת של דלת וחלון הנפתחת ונסגרת, ואינה מהווה מקור לדליפות אוויר, סכנות בטיחותיות או דלתות נטרקות.
  • חדרי השמש הרב שנתיים שלנו הם בעלי פאנלים מבודדים, העומדת בפני כל מזג-אויר.
  • מערכת הגג שלנו היא המבודדת ביותר בתעשייה.
  • שיפועים ראשיים המתאימים לשיפוע הגג נאטמים כך שהם נהפכים לחלק מהגג עצמו.
  • עמודי מחיצה אנכית מרכזית משמשים לתוספת חוזק של חדר השמש ובו זמנית מאפשרת להסתיר שקעים וחיבורים חשמליים.
  • מחברים חבויים מחביאים בתוכם ברגים וכד' למראה חיצוני ופנימי אטרקטיביים יותר.
  • שטח זכוכית גדול משמש להנאה מקסימלית מהחוץ.