גגות מבודדים למרפסת ולגן

גגות קלים מאלומיניום – לקירוי משטחים קטנים וגדולים

עילית אלומיניום מייצרת גגות מבודדים, למגוון שימושי בניה קלה, בחיפויים שונים, כגון אלומיניום דורשילד נירוסטה ועוד.
עילית אלומיניום, מתמחה בתכנון וייצור גגות מבודדים לחדרי שמש מסעדות ובתים פרטיים. בגגות נפתחים שנעשה שימוש בפנלי עילית התוצאה מבודדת אטומה למים ואסטטית.

מוביל מים
קורה5cmx13cm
תעלת חשמל פנים פאנל לגופי תאורה
מרזב
מרפק למוביל מים
עמוד7.5cmx7.5cm
גג מבודד מאלומיניום

היתרונות של גגות מבודדים

פנלים מבודדים מציעים כמה יתרונות ברורים על פני המתחרים והם:

  • רמת בידוד שאין כדוגמתה – פנלי אלומיניום מבודדים מורכבים מליבת פוליסטירן F20 – קלקר מוקצף המגיע לרוב בעובי שנע בין 75 מ"מ לקירות, ועד ל- 150 מ"מ למפתחי גג רחבים במיוחד. למרות משקלם המועט, רמת הבידוד שלהם עצומה. הנה דוגמה להמחשה: פנל מבודד בעובי 75 מ"מ, שווה במידת הבידוד הטרמי שלו לבלוק 50 ס"מ של איטונג, או לחילופין – 150 ס"מ של בלוק רגיל. כלומר לא פחות ממטר וחצי של קיר בטון!
  • עבודה באזור סטרילי – לא עוד אתרי בניה ולא עוד עיכובים רבים במועד ביום הבניה. תכנון ובנייה של הבניה הקלה נעשים בשטח המפעל, רחוק מעיני הצרכן (והשכנים הרגישים לרעש ולבלאגן…). אחרי שמסתיים שלב הייצור במפעל, ניגשים לשלב ההתקנה האורכת (שימו לב לזה) לא יותר מ-48 שעות בבית הלקוח. לאחריו, עומדים ניצבים חדר / גג / תוספת בניה המוכנים לכניסה מיידית.
  • חופש עיצובי ורמת דיוק מירבי – מאחר ואת הפנל מכינים בשטח עבודה סטרילי, ניתן לבצע בו מספר התאמות ושינויים. ראשית, הוא ניתן למדידה עד רמת המילימטר. כך שאם הלקוח נדרש לאילוצים מיוחדים (כמו תוואי שטח מגביל או ריהוט במידות מסוימות) ניתן לתכנן את שטח החלל ברמת דיוק מירבית. יתרה מכך, גם רמת הגימור והעיצוב ניתנים לשינוי, בהתאם לסגנון העיצובי של הלקוח ושל שאר הבית.

פרגולה פנל מבודד

גג פנל מבודד למרפסת
פנל מבודד הוא חומר העשוי משתי שכבות של פח או אלומיניום שביניהן יש חומר מבודד. הפנל המבודד שומר על רמת בידוד גבוהה מפני רעשים ופגעי מזג האוויר והוא מגיע בעוביים שונים: החל מ3 ועד 15 ס"מ – כאשר ככל שהפנל עבה יותר, כך הוא מבודד טוב יותר ומפתח הגג גדל.

למה משמש פנל מבודד?

התקנת פנל מבודד משמשת לבנייה קלה של מבנים ניידים או נייחים, סגירת מרפסות, חדרים מודולאריים והרחבות בנייה, ולכל סוג של בנייה יש את ההגבלות והשיקולים שלו.

  • גגות למרפסות – פנל מבודד פופולארי מאוד בבניית גגות, כי ניתן לסגור איתו כל מבנה בקלות ובמהירות וכי הוא עמיד מאוד. כשבונים גג שאמור להחזיק משקלים כבדים כמו דודים, קולטים או משקל של אנשים שהולכים עליו, יבצעו אנשי האלומיניום גם קונסטרוקציית אלומיניום שתהיה עשויה מעמודים תומכים שיחזיקו את הגג ויגרמו לו להיות עמיד יותר. כך, ברגע שהפנל יושב על יסודות חזקים ומחבר בין הקירות, תהיה לו תמיכה מספיק טובה והוא יהיה חזק ויציב.
  • בניית יחידות דיור –כיוון שבניית יחידת דיור מפנל מבודד היא קלה, פשוטה, זולה ומהירה יותר מבנייה רגילה בבלוקים. בנוסף, העבודה הזו לרוב נקייה יותר ומחזיקה מעמד לא פחות מבנייה בבלוקים כבדים. בעל המקצוע יעמיד את פלטות האלומיניום המבודדים לצד עמודי תמך מברזל בצדדים, כך שהגג גם יתיישב על יחידת הדיור בצורה בטוחה ומחוזקת, וגם הסגירה תהיה אטומה ועמידה יותר למזג אוויר קיצוני. לרוב, יחידות דיור שנעשות מפנל מבודד יהיו בעובי בין 7.5 ל15 ס"מ.

התקנת פרגולה – דגשים

  • יציבות – פרגולה שעומדת על ארבע "רגליים" היא יציבה פחות מפרגולה שאחת מצלעותיה נשענת על קיר, וזו השנייה דורשת חיזוקים מיוחדים לייצוב שלה על הקיר. הקבלן המבצע יתאים את סוג הפרגולה לדרך העיצוב שתבחרו
  • גובה – התקן הסטנדרטי לגובה פרגולה הוא סביב 2.30-2.50 מטרים מעל פני הקרקע. מדדו את המרחק הזה מראש על קיר הבית לידו היא תוצב כדי לוודא שהיא לא מתנגשת בחלונות או בעיצובים בולטים.
  • ניקוז – הניקוז על גג הפרגולה חשוב מאוד כדי שלא יצטברו עליו שלוליות מים לאחר הגשם. הגג מותקן בשיפוע עדין, עם או בלי מרזב, כדי לוודא שלא תצטבר רטיבות שתזיק לגג הפרגולה.

היתרונות של גג אלומיניום מבודד

פנלים מבודדים מציעים כמה יתרונות ברורים על פני המתחרים והם: 

  • רמת בידוד שאין כדוגמתה – פנלים של אלומיניום מבודדים מורכבים מליבת פוליסטירן F20 – קלקר מוקצף המגיע לרוב בעובי שנע בין 75 מ"מ לקירות, ועד ל- 150 מ"מ למפתחי גג רחבים במיוחד. למרות משקלם המועט, רמת הבידוד שלהם עצומה. הנה דוגמה להמחשה: פנל מבודד בעובי 75 מ"מ, שווה במידת הבידוד הטרמי שלו לבלוק 50 ס"מ של איטונג, או לחילופין – 150 ס"מ של בלוק רגיל. כלומר לא פחות ממטר וחצי של קיר בטון.
  • עבודה באזור סטרילי – לא עוד אתרי בניה ולא עוד עיכובים רבים במועד ביום הבניה. תכנון ובנייה של הבניה הקלה נעשים בשטח המפעל, רחוק מעיני הצרכן (והשכנים הרגישים לרעש ולבלגן). אחרי שמסתיים שלב הייצור במפעל, ניגשים לשלב ההתקנה האורכת בדרך כלל לא יותר מיום או יומיים בבית הלקוח. לאחריו, עומדים ניצבים חדר, גג או תוספת בניה, המוכנים לכניסה מידית. 
  • חופש עיצובי ורמת דיוק מירבי – מאחר ואת הפנל מכינים בשטח עבודה סטרילי, ניתן לבצע בו מספר התאמות ושינויים. ראשית, הוא ניתן למדידה עד רמת המילימטר. כך שאם הלקוח נדרש לאילוצים מיוחדים (כמו תוואי שטח מגביל או ריהוט במידות מסוימות) ניתן לתכנן את שטח החלל ברמת דיוק מרבית. יתרה מכך, גם רמת הגימור והעיצוב ניתנים לשינוי, בהתאם לסגנון העיצובי של הלקוח ושל שאר הבית.

גג אלומיניום מבודד – יתרונות

להלן מספר יתרונות שהתקנת גג אלומיניום מקנה:

  • הגג המבודד מספק הגנה מוחלטת מפני גשם ושמש וסגור עם פרופיל מרזב מיוחד לניקוז המים בצורה מבוקרת
  • התקנה של גג אלומיניום תארך בדרך כלל כמה שעות עד יום עבודה ופעילות ההתקנה נקיה ,מהירה וללא הפרעה להתנהלות הבית
  • חיסכון משמעותי בקונסטרוקציה מסובכת ויקרה הודות לעמידה יוצאת דופן במפתחי הגג.
  • גג אלומיניום מבודד מגיע בשלושה עוביים 5 ס"מ, 7.5 ס"מ ו15 ס"מ למפתחים גדולים במיוחד. 
  • גג האלומיניום מגיע במגוון של ארבעה צבעים בסיסיים לבחירה

גגות קלים מאלומיניום – עילית אלומיניום

אנו בעילית אלומיניום, מייצרים גגות מבודדים, למגוון שימושי בניה קלה, בחיפויים שונים, כגון אלומיניום דורשילד נירוסטה ועוד.

אנו מתמחים בתכנון וייצור גגות מבודדים לחדרי שמש מסעדות ובתים פרטיים. בגגות נפתחים שנעשה בהם שימוש בפנלים שאנו מספקים, התוצאה מבודדת אטומה למים ואסטטית.

תהליך הבניה מהירה מסתיים תוך יומיים בלבד של עבודה ואתם יכולים ליהנות מן התוצאה. בתהליך ייצור הגג או הפרגולה, אנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד כמו פנל מבודד המיוצר בשילוב של אלומיניום עם פוליסטרין F20, הנחשב לחומר מבודד ברמה גבוהה. חברת עילית אלומיניום מזמינה אתכם לתאם פגישת הכרות ללא התחייבות לבחינת הפוטנציאל הקיים בבית שלכם. צרו קשר ונשמח להפנותכם לקבלני הביצוע הטובים ביותר ולצרף אתכם למשפחת הלקוחות הענפה והמרוצה שלנו.

 

שאלות ותשובות

הפנלים הם לא פחות מעמוד התווך של בניה מתקדמת המתאימה למגורים. כעקרון, בניה קלה היא שיטה המאפשרת בניה מהירה ביותר, מעוצבת, ידידותית לסביבה, בעיקר מכיוון שהיא נחשבת למבודדת מאוד ועל כן חוסכת עלויות חשמל גם בקיץ וגם בחורף. האחרים לכך הם הפנלים המבודדים – אותן פלטות גדולות שמשות לציפוי המבנה אותו מקימים. ניתן להגיד שהפנלים האלה מחליפים את הבטון והבלוקים השייכים לבניה המסורתית.

הפנלים עשויים מחומרים קשיחים וטכנולוגיה מתקדמת ביותר. האלומיניום התרמי שממנו עשויים הפנלים, מאפשר להם לבודד באופן מוחלט מפני כל גורם חיצוני. כך למשל, תוכלו לבודד את פנים המבנה מפני טמפרטורות חיצוניות ולשמור על טמפרטורה מאוזנת. מעבר לזה, ציפוי הפוליסטירן, שנמצא מבין החומרים המבודדים ביותר, נמצא גם הוא בתוך אותם פנלים מבודדים, ומאפשר נטרול מושלם מפני רעשים חיצוניים כאלו ואחרים.

לא ניתן לתת הערכת זמן מדויקת של הקמת או שיפוץ של מבנה באמצעות שיטת בניה קלה, אבל מה שבטוח זה שלוקח הרבה פחות מאותה שיטת בניה קלאסית של עמודי בטון וכדומה. השלבים הנחוצים העיקריים בהקמת מבנה שעשוי מבניה קלה, הם הקמת קונסטרוקציה בסיסית של צורת הבית ולאחר מכן הוספת הפנלים שכבר באים צבועים ומוכנים להרכבה נוחה ביותר על פי הקונסטרוקציה.

האופן שבו מקימים את המבנים השונים שעשויים פנלים מבודדים, אינו פוגע בצורת הבית. כך גם לא חומרי האלומיניום השונים שמחליפים את הבטון, ההיפך הוא הנכון. מכיוון שפעמים רבות ניתן לבצע את העיצוב של בניה קלה זו או אחרת על ידי מחשב, ניתן להזמין פנלים שונים ולעצב את המבנה עוד מלפני הקמתו לפרטי פרטים. ישנם סגנונות וצבעים רבים ושונים שיעזרו לכם לעצב את המבנה שלכם בדיוק על פי ראות עיניכם ורצונכם.

השימוש של בניה קלה וכל הנוגע אליה, מתאים לכל סוג של בניה שקיימת כיום. בין אם אתם מעוניים לשפץ את הבית הפרטי שלכם, להוסיף לו כמה חדרים, מרפסת או קירות חיצוניים, ובין אם אתם מעוניים לשפץ את המשרד שלכם בתוך מבנה זה או אחר, אתם יכולים לקרוא אל עלית אלומיניום ולבצע כל עבודה שרק תרצו.

הם אינם בטון או בלוקים, הם אינם צריכים תחזוקה שותפת, ובהתאם להיותם מיוצרים מחומר האלומיניום שמשמש לבניה של המכונות האיכותיות בעולם, הוא אינו מחליד ואינו מתבלה. אם תרצו, תוכלו לצבוע את הפנלים מדיי פעם ובהתאם לצורך.

מעבר להיותם של הפנלים פשוטים להקמה, קלים לתחזוקה, מגוונים בשיטות עיצוב שונות, בעלי איכות תרמית ובידוד רעשים גבוהה ומתאימים לכל מקום, הם גם יוסיפו ערך לנכס שלכם. השילוב של חומרים אלו בתוך הבית, יוסיפו לעמידותו לאורך זמן, ויוסיפו לשיטות וגיוון העיצובים השונים. בנוסף, שיטת הבניה הקלה היא ירוקה ביותר, ואינה משתמשת בחומרים מזהמים כלל וכלל.