פרגולות אלומיניום בעילית אלומיניום. פתרונות הצללה מעוצבים

בעילית אלומיניום תמצאו מבחר חדשני של פרגולות אלומיניום בטקסטורת עץ המיועדות להצללה במגוון צבעים ודגמים. הפרגולות של עילית אלומיניום הן יבוא בלעדי מארצות הברית ומיוצרות לפי מידה ע"י החברה בארץ.

פרגולות אלומינום דמויות עץ

עיצובן של הפרגולות חדשני ויוקרתי והן ניתנות להזמנה בארבעה צבעים על פי בחירתכם ואפשרויות רבות של עיצוב. ניתן לשלב בפרגולה רשתות פי וי סי. ניתן לקרות מפתחים גדולים במיוחד, הפרגולות קלות לניקוי, לא דורשות תחזוקה ועמידות בכל תנאי מזג אויר. התכנון, והיצור נעשים על ידי עילית אלומיניום, ההתקנה ע"י צוותים מיומנים ומקצועיים (מתקינים מורשים) בהמלצת עילית אלומיניום.

פרגולה הצללה קבועה

שילדת הפרגולה הינה מאלומיניום בטקסטורת עץ , חלקה העליון מורכב משלבי אלומיניום בצורת מרובע או מלבן המונע את חדירת השמש אך אינם מונעים מעבר של אור ואוויר. ניתן להזמין בהתאם לרמת הצללה רצויה. קצה של פרגולה בדמוי עץ

שדרוג הבית – פרגולה אלומיניום

אנשים רבים חשים כי הדרך הנוחה ביותר לסיים יום עבודה היא באמצעות מנוחה במרפסת, כוס שתייה ביד ורוח קרירה שנושבת. באמצעות פרגולת אלומיניום ניתן לממש זאת בצורה הטובה ביותר.

ניתן לראות פרגולות אלו גם בגינות בתים פרטיים וגם במרפסות הדירות בבניינים רבי קומות. באמצעות פרגולות אלו ניתן ליצור פינה קסומה ולעצבה באמצעות ריהוט מתאים, כריות וגופי תאורה. אם גם אתם תמיד חשקתם בשיפור ביתכם באמצעות פרגולות אלומיניום שונות, לפניכם מידע קצר בנושא שיסייע לכם לבצע בנייה טובה יותר.

סוגים שונים

פרגולה מאלומיניום מורכבת ממוטות תמיכה קורות מקבילות וסרגלי הצללה, הקובעים את מידת ההצללה. חשיבותם של סרגלים אלו היא רבה, מאחר ומידת הצפיפות שלהם והכיוון אליו הם פונים קובעים את מידת חימום השמש את השטח שמתחת לפרגולה. ניתן לבנות את הפרגולות הללו כאשר הן נשענות על מבנה הבית, תלויות בין שני קירות, על מסגרת מבטון או באופן עצמאי, על ידי ארבעה קורות תומכים.

פרגולות אלו מגיעות בגדלים וצורות שונים, בהתאם לגודל המרפסת או שטח הגינה. כמו כן, הן מגיעות בגווני צבעים וטקטורות בהתאם להעדפותיכם, כאשר ניתן להתאים את צבע הפרגולה אל גווני הבית.

פרגולת הצללה מאלומיניום בצבע מתכתי

יתרונות

במהלך שנים רבות נהגו לבנות פרגולות מעץ. עם זאת, מאחר ופרגולות אלו דורשות תחזוקה שוטפת ומתבלות באופן מהיר יחסית, פיתחנו בעילית אלומיניום פרגולות בטקסטורת עץ אך עשויות אלומיניום לפרגולות אלו ישנן יתרונות רבים:

• קלות וחוזק החומר – האלומיניום הנו חומר קל יחסית אך חזק מספיק בכדי להחזיק את מישור הסרגלים.
• תחזוקה אפסית – פרגולות אלו אינן דורשות תחזוקה שוטפת, מאחר והאלומיניום אינו מחליד ועמיד בכל מזג אוויר במשך שנים רבות.
• חומר שאינו דליק – פרגולה מחומר זה אינה דליקה כמו פרגולה מעץ.
• פרגולות המגיעות בשלל גדלים וצורות – היכולת לעצב פרגולות באופנים שונים ועצם הקווים הנקיים שלהן, תרמו בהטמעתן כמרכיב בלתי נפרד מהנוף האורבני.
• פרגולת אלומיניום דמוי עץ ללא צורך בטיפול שוטף, צביעה או כל פעולת אחזקה
• פרגולה מאלומיניום – אמינות, יציבות ויופי

פרגולות להצללה

אם אתם רוצים לעשות טוב לבית שלכם, כדאי שתשקלו להתקין פרגולה מאלומיניום. פרגולה מאלומיניום מהווה פתרון נפלא להצללה והגנה על שטחים מסביב לבית: בגינה, במרפסת או בכניסה לבית. פרגולה מאלומיניום היא לא רק שימושית,- היא מוסיפה לבית יופי בזכות הקווים הנקיים, שמאפיינים אותה, ומגוון הצבעים.

פרגולה מאלומיניום – אלופה במשקל קל….

גם היסודות של פרגולה מאלומיניום וגם גג ההצללה עשויים מקורות אלומיניום, דבר אשר גורם לה להיות יציבה לאורך שנים. כמו כן, האלומיניום הוא חומר קל משקל, ועל כן לא נדרש מבסיס הפרגולה להיות גדול במיוחד, וכך הוא לא תופס הרבה מקום מהשטח הבנוי. בניגוד לנעשה בממלכת פרגולות עץ, אין צורך בשיוף, ציפוי, ותחזוקה מתמדת של הפרגולה. פרגולה מאלומיניום עמידה בפניי נזקי מזג האוויר, חרקים, ושאר מזיקים.

גג של פרגולה בדמוי עץ

הפרגולה שהתחפשה

ומה בקשר לעיצוב? משום שמדובר בחומר תעשייתי, בבחירת פרגולה מאלומיניום מתאפשרת בחירה של טקסטורה על פי רצונכם האישי, והסגנון שמתאים ביותר לסביבה בה מוצבת הפרגולה. אם אתם רוצים להמשיך את הקו הנקי של הבית, ניתן לבחור בצבעים אחידים ומרקם חלק, כך שהפרגולה תראה כמו חלק מהבית, ולא יחידה עצמאית. אם אתם מעוניינים במראה טבעי יותר, אפשר לבחור פרגולה מאלומיניום עם מרקם של עץ, כך שתקבלו את היופי הטבעי, יחד עם עמידות של אלומיניום.

חשוב לציין שגם הצבע, שמצפה פרגולת אלומיניום שלנו, או מוטבע בתוך האלומיניום, עשוי מחומרים שעמידים בטמפרטורות קיצוניות ולחות, ומהווה שכבת הגנה נוספת.

פרגולה מאלומיניום קבועה

ניתן לבנות פרגולה תלויה "מרחפת", כך שהיא אינה נתמכת על ידי עמודים, אלא מחוברת אל קירות הבית. האופציה השנייה היא לבנות את הפרגולה כיחידה עצמאית, שאינה מחוברת לבית (למשל, בפינת ישיבה או מעל הבריכה), ולכן תיתמך על ידי קורות שעשויות גם כן מאלומיניום.

וכאן לא נגמרות האפשרויות שלכם! ישנו מספר בלתי מוגבל של צורות כאשר מדובר על בניית פרגולות מאלומיניום: בין אם אתם רוצים עיצוב קלאסי ,עיצוב מודרני,

בסופו של דבר…

פרגולה מאלומיניום היא הפרגולה האמינה והיציבה ביותר שתמשיך איתכם עוד שנים רבות, מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מדי בשימור מצבה. בניגוד לפרגולות עץ, פרגולה זו חסינה למזג האוויר הישראלי – בין אם לחום הקיץ או ללחות והגשמים של החורף. האסטטיות של פרגולה מאלומיניום, המתבטאת במראה הטבעי דמוי העץ, רק מוסיפה ליתרונות הרבים שפרגולה זו מציעה.

אז אם ברצונכם פרגולה בעלת הצללה אולטימטיבית, גמישות בעיצוב וגימורים מושלמים- כל מה שלעליכם לעשות הוא לגבש רעיון בדבר סוג הפרגולה שאתם רוצים, ולהתחיל לתכנן את הפרגולה, שהכי מתאימה לכם, בעזרת איש המקצוע שלנו.