פרגולות הצללה מאלומיניום משלבות את יתרונות חומר הגלם עם האסתטיקה העיצובית

פרגולות אלומיניום יכולות להוסיף יופי חזותי לגינה שלך, לספק תמיכה לצמחים ופרחים מסוימים ולהוסיף צל למרחב החיצוני שלך. אתה יכול לשלב פרגולות בעיצוב הגינה הקיים או להתחיל עיצוב חדש עם פרגולות כמוקד עיקרי. כשזה מגיע לפרגולות, האפשרויות שלך הן אינסופיות. כמו בדמיון.

השימוש בפרגולות

לפרגולה מספר שימושים. פרגולת אלומיניום יכולה להיות שלוחה של מרחב המחיה המקורה שלך ולהיות מקום להירגע בחוץ, להכין ארוחות ולבלות זמן עם יקיריך. פרגולה יכולה גם לספק צל לחצר שטופת שמש או לשפר את מראה הגינה שלך. פרגולה יכולה גם לשמש למעבר מחלק אחד של הגינה שלך לאזור אחר. אתה גם יכול להשתמש בפרגולה שלך כדי לתמוך בצמחים מטפסים.

איך לתכנן פרגולה

פרגולה לא מספקת מחסה מפני רוח, גשם או שמש. אבל היא סוג של הנקודה. מבנה עם גג פתוח זה יוצר אזור נקודתי או ישיבה ממוקד בכל החלל החיצוני. כאשר הוא מכיל גפנים או צמחים תלויים הוא יכול להיות עוד יותר מושך מבחינה ויזואלית וגם לשמש כחיבור לטבע.

הבחירה הראשונה שלך בעת תכנון פרגולה הוא המקום שבו הפרגולה תמוקם. לעתים קרובות, פרגולה תשמש כיסויי לשביל, או כניסה לישיבה או כאזור התאספות. בחר באחת מהאפשרויות האלה ומקם את הפרגולה שלך.

מוצר המבוקש ביותר בענף האלומיניום

פרגולה מאלומיניום משלבת את יתרונות חומר הגלם עם האסתטיקה העיצובית ועם הבניה המהירה והקלה. זאת סיבה מספקת בהחלט כדי שפרגולה אלומיניום תהייה מוצר מבוקש. בפן הפרקטי, השימוש באלומיניום מבטיח לכם פרגולה עמידה לאורך שנים ללא כל תחזוקה

פרגולת אלומיניום בצבע קרם

פרגולה מאלומיניום עמידה לאורך שנים

פרגולות אלומיניום מספקות פתרונות הצללה ומטבע הדברים נבנות בשטחים פתוחים. למרות זאת, הן אינן מושכות אליהן חרקים ומזיקים ולכן אינן חשופות לנזקיהם. יתרה מכך, החומר אינו מושפע מתנאי מזג האוויר השונים, בכלל זה שמש יוקדת, גשם עז, רוחות סערה ולחות. כל זה בניגוד גמור לפרגולות עץ. פרגולות מאלומיניום של חברת עילית אלומיניום מותאמות לאקלים הישראלי ומבטיחות לכם שנים רבות של הנאה מהמוצר האמין והעמיד. בנוסף לכך, תיהנו מעשר שנות אחראיות.

פרגולת אלומיניום בכניסה לבית בצבע עץ

פרגולת אלמיניום דמוי עץ

עילית אלומיניום מייצרת פרגולות אלומיניום בדמוי עץ. הפרגולה מחליפה את פרגולת העץ האמיתי. הפרגולה בנויה בדומה לפרגולה מעץ ואפשר להגיד שפרגולת האלומיניום מועתקת מפרגולת העץ במראה. הפרגולה מיוצרת לפי תוכנית הנדסית ופיקוח מהנדס ולא דורשת תחזוקה וחידוש והצאות כספיות נוספות. ניתן גם לקבל פרגולה דמויית עץ, בטקסטורת עץ, אבל בצבע אפור.

תחזוקה של פרגולה מאלומיניום לעומת פרגולה מעץ

פרגולות מאלומיניום לא דורשת תחזוקה ברגע שהן מותקנות כהלכה. אלומיניום עמיד במזג אויר כך שהוא לא דורש צביעה מחדש, אלא אם כן נגרם נזק חיצוני. עץ נשחק במזג האוויר עם הגיל. עץ עשוי לדרוש ליטוש, ציור, הכתמה או איטום בכל כמה שנים. עץ שטופל בלחץ יכול גם להתעוות או להיסדק, לשקוע או לבעבע משינויי טמפרטורה. רכיבים מעוותים בסופו של דבר עשויים לדרוש החלפה. ארז ויער טבעי הם עמידי ריקבון ונוטים פחות להתעוות או להתפצח. אבל בסופו של דבר הם עשויים להישחק ולפתח סדקים שדורשים החלפה.

אלומיניום מאפשר גמישות עיצובית

מההיבט האסתטי, פרגולה מאלומיניום אינה נופלת ביופייה מפרגולה העשויה מחומרי גלם שונים, אפילו מעץ. השימוש בחומר האלומיניום מאפשר גמישות עיצובית ובנוסף בניית פרגולות במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. אם תרצו, תוכלו אף לבנות פרגולות דמויות עץ. הודות לשימוש בטקסטורות עץ שונות על האלומיניום תוכלו לקבל פרגולה במראה טבעי ובחוזק מרבי. חברת עילית אלומיניום מציעה מגוון רחב של פרגולות, המגיע בשלל גדלים, צורות, צבעים וטקסטורות שונים.

גג פרגולה בצבע אפרפר

ואם לא די בכך, היופי והפרקטיות משתלבים יחד בתהליך בניה קצר ופשוט למדי. חברת עלית אלומיניום בונה פרגולות ביעילות ובפרק זמן קצר למיד. בתהליך בניית פרגולה נעשה שימוש במחברים ואביזרים נלווים בצבעים תואמים לצבע הפרגולה, לשמירה על העיצוב והאסתטיות.

פרגולה תלויה על קיר

פרגולה תלויה

פרגולה הנתלית מעל המרפסת. התאמה והתקנה של פרגולות תלויות מחייבת הערכות מתאימה של אנשי מקצוע, כולל מהנדסי בניה. רק  לאחר אישור מוסמך בתחום ניתן להרכיב אותה בשטח. פרגולת אלומיניום תלויה היא בעלת מראה נקי והיא יושבת במדויק. פרגולה תלויה נותנת למרפסת ולגינה מראה יוקרתי.

פרגולות של עילית אלומיניום

חברת עילית אלומיניום מציעה לכם פרגולות הצללה מאלומיניום אשר יותאמו באופן מלא לצרכיכם. פנו אלינו ונשמח לעזור לכם לתכנן ולבחור את הפרגולה המתאימה בשבילכם.