מבנים מודולרים ותוספות בניה בחברת עילית אלומיניום

מבנים ותוספות בניה מציעים פתרון מהיר, איכותי וזול יותר.

שלא כמו בעבר, כיום אפשר לבנות מבנים ותוספות בניה ללא כל בעיה. כל זאת מבלי להתפשר על איכות הבניה וחומרי הגלם, נהפוך הוא. מבנים כאלו ותוספות בניה בשיטת הבניה הקלה נחשבים לאיכותיים, אפילו יותר משיטת הבניה המוכרת.

מבנה מודולרי בכניסה לבית

מודל בהרכבה

המבנים והתוספות בניה הנבנים בשיטת הבניה הקלה מיוצרים למעשה בשטח המפעל, המתמחה בבניית חלקי הבית השונים כמו קירות, רצפה וכדומה. רק בסוף התהליך יגיעו החלקים השונים שמשמשים להרכבת מבנים מודולריים ותוספות בנייה אל אתר הבנייה עצמו. שם יורכבו החלקים יחד ויחוברו זה לזה במהירות ובנוחות, ללא כל הבלאגן והלכלוך שנלווים לשיטת הבניה המסורתית.

מבנה מודולרי שמשמש כתוספת בניה

לבית או לעסק

לא משנה אם אתם זקוקים לחדר נוסף לבית, שטח נוסף למשרד, משרד בפני עצמו, צימר לאירוח, מחסן לגינה ועוד ועוד. מבנים ותוספות בניה בשיטת הבניה הקלה מספקים פתרון לכל צורך וצורך. מעבר לכך, העובדה כי הבניה בדרך זו מהירה מאוד וההרכבה בשטח מהירה אף יותר מאפשרת לכם לפתור במהירות כל צורך או בעיה. במרבית המקרים, ובהתחשב בעובדה כי אתם עובדים עם חברה אמינה ומקצועית, העבודה בשטח לא אורכת יותר מ- 48! לאור העובדה שתהליך הבנייה בשטח יכול להתבצע בכל מזג אוויר הסיכויים לעיכובים לא צפויים בתהליך הבנייה אפסיים לגמרי.

איכות לצד עיצוב

הודות לשיטת הבניה הקלה תוכלו ליהנות מקבלת מבנים מודולריים ותוספות בניה ברמה הגבוהה ביותר. השימוש בפאנלים משולבים בעלי מסגרת אלומיניום, הממולאים בפוליסטריון מבטיח למבנים עמידות גבוהה וכושר בידוד מעולה. תוסיפו לכך רמת גימור איכותית ביותר ויכולת עיצוב גמישה ומגוונת ותבינו מדוע הם הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות.

בניה מודולרית במרפסת

אם זה טוב למדינה…

בשנים האחרונות נבנו בשיטת הבניה הקלה מבנים שונים ותוספות בניה למגוון רחב של שימושים, ביניהם מאות גני ילדים, בתי כנסת ואפילו בסיסים צבאיים. כמובן שהקמת מבנים אלו מחייבת קבלת אישורים שונים מטעם הרשויות הממונות על הנושא, כגון טופס 4 ואחרים. בין היתר, האישורים הנחוצים נועדו להבטיח כי החברה המקימה את המבנים תעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה המדינה, כפי שמצופה כאשר עוסקים בהקמת מבנים שנועדו לאכלס בתוכם בני אדם.

בנייה עילית

מערכות עילית אלומיניום מאפשרות לך בנייה מהירה ואיכותית, תוך שימוש בחומרים מתקדמים ושיטות חדשניות בתחום הבנייה הקלה. הבנייה שלהם במערכות עילית חוסכת לכם זמן רב, כסף ובניית קונסטרוקציה מסובכת, ומקנה לך מפתחי גג גדולים במיוחד. מבנים מודלריים ותוספות בניה של חברת עילית אלומיניום הינם בעלי כושר בידוד מעולה, הודות לתכונות הפנלים המשולבים במערכת פרופילים ייחודית ובלעדית לחברה. מערכת פרופילים תרמית ייחודית זו גם מונעת רטיבות והזעה בנקודות החיבור בהפרשי טמפרטורה בין פנים לחוץ.

בתוך מבנה מודולרי

מלווים אתכם לאורך כל הדרך

הצוות המקצועי של חברת עילית אלומיניום עומד לרשותכם, וישמח ללוות אתכם לאורך כל שלבי התהליך. החל מבחירתם של מבנים מודולריים ותוספות בניה התואמים את צרכיכם ועד לבניה בשטח. נשמח לייעץ לכם בכל הנושאים הנוגעים לבניה מהירה וקלה.