גגון אלומיניום למסתור כביסה

הבגדים שתליתם במסתור הכביסה נרטבים כל הזמן ממי הגשמים או מוכתמים מצואת יונים? בעיות אלו ונוספות תוכלו לפתור בקלות על ידי התקנת גגון אלומיניום לכביסה כפי שמציעים בחברת עילית. במאמר הבא יוסבר למה צריך גגון לכביסה וגם כמה עולה גגון לכביסה.

קירוי מסתורי כביסה עם גגון אלומיניום

בין הפתרונות השונים שיש בשוק עבור גגון למרפסת כביסה בולט הפתרון שיש לחברתנו בדמות גגון קל מאלומיניום. מדובר בגגון למסתור כביסה מבודד, איכותי, אסטטי, עמיד ואטום למים. הגגון עשוי מפנלים מבודדים מאלומיניום שמרכיבים ומחברים אחד לשני במהירות וקלות באמצעות מחברים מובנים מיוחדים. כמו כן הגגון יכול למעשה לשמש לעוד מגוון צרכים בגגות בכל קנה מידה, לשימוש פרטי ועסקי, למשל למסעדות, מרפסת שמש, דירות גן ודירות גג, בתים פרטיים ועוד.

היתרונות של גגון אלומיניום למסתור כביסה

בחירה בגגון כביסה מאלומיניום מעניקה שורה של יתרונות, הכוללים בין היתר:

       למרות היותם גגות קלים, מדובר בפתרון קירוי מבודד, עמיד, חזק ואסטטי.

       יחסית לאופציות אחרות בשוק באותה רמה של איכות מדובר בפתרון לגגון כביסה זול וכדאי כלכלית.

       הפנלים מספקים רמה גבוהה של בידוד תרמי וכך למעשה הם גם ימנעו מחדירה ישירה של שמש ממפתח מסתור הכביסה וישמרו על טמפרטורה נעימה בבית.

       גגון לסוכך כביסה מאלומיניום מתוכנן ברמת גימור ודיוק מרבית של מילימטר המבטיחה התאמה מושלמת של הגג למפתח הקיים.

       הגגון מיוצר במפעל של חברתנו והוא מגיע אל קבלן הביצוע מוכן להתקנה, אותה מתקין הקבלן באופן שיטתי ומהיר תוך כמה שעות בהתאם למידת מורכבות העבודה.

       גגוני אלומיניום למרפסת שירות ומסתורי כביסה ניתן לעצב בשלל אופנים, טקסטורות וגוונים. למעשה אנו מספקים גגות אלומיניום למסתורי כביסה עם התאמה אישית מלאה לכל מידה ולכל סגנון עיצוב. תוכלו להתאים את הגגון לחזות כללית של הבניין, או מצד שני לעצב גגון ייחודי שמתאים לסגנון עיצובו של ביתכם.

       גגון אלומיניום גם יספק לכם גגון לחלון נגד יונים יעיל במיוחד שישמור את הכביסה נקייה מכתמי צואה.

       גגונים מפנלים מבודדים אינם סובלים מרטיבות בזכות היותם עשויים מחומרי גלם משובחים ועמידים שלא מחלידים, וכן בזכות מערכת ניקוז פנימית שיש להם.

       אלומיניום הינו חומר גלם עמיד במיוחד בכל תנאי מזג אוויר, לרבות תנאים קיצוניים של חום וקור, שאינו מחליד עקב חשיפה לגשמים ואינו סובל מבלאי ושחיקה עקב חשיפה לקרינת וחום השמש, ואינו סובל מנזקים עקב רוחות חזקות.

כמה עולה גגון לכביסה

יש לדעת כי מחיר גגון לכביסה אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לסוג הגגון הנבחר, גודלו, צורת עיצובו ומורכבות התקנתו. בעיקרון מדובר בגגונים במחיר זול ונוח לכל כיס עם תהליכי ייצור והתקנה מהירים בעלות של מאות שקלים למטר רבוע.

הזמנת גגון למסתור כביסה

להזמנת גגון למסתור כביסה בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם עילית אלומיניום בטלפון 1-800-2000-62 או במייל  [email protected].