סגירת חורף אלומיניום – סוגי סגירות יתרונות ועלויות

אם לקראת החורף הבא אתם מתכננים לעשות סגירת אלומיניום מבודדת במוצרי חברת עילית אלומיניום הוותיקה והמוערכת, המתמחה בפתרונות בניה קלה, תזכו במענה שלם ואיכותי. החברה מייצרת מוצרים לסגירות חורף מבודדות מאלומיניום באיכות גבוהה ביותר של ביצוע וגימור, איטום, עמידות ועיצוב, עם עבודות סגירה מודולאריות ומבודדות מאלומיניום, המבוצעות במהירות על ידי קבלנים מקצועיים ועל סמך תוכניות מפורטות. במאמר הבא יוסבר אילו סגירות חורף מאלומיניום יש בשוק, מה היתרונות והעלויות שלהן.

סוגים שונים של סגירת חורף מאלומיניום

בשוק ניתן למצוא סוגים שונים של סגירות אלומיניום לחורף, כשלכל סוג יש יתרונות ומחירים משלו. למשל ניתן לבצע סגירת חורף מתקפלת זולה המבוססת על פרופילים פשוטים מאלומיניום ויריעות בד שימשונית ללא צורך בהיתרי בניה. כמו כן סגירות חורף נבדלות אחת מהשנייה בסוג הקירוי שלהן, היכול להיות למשל עשוי מפנלים מבודדים מאלומיניום, מסוככים קבועים זזים או מתקפלים, עם קונסטרוקציית ומסילות אלומיניום, ועם מערכת הנעה ידנית או חשמלית. בנוסף ניתן למצוא פתרונות מתקדמים לסגירת חורף באלומיניום כפי שמציעה חברתנו עבור מחירים משתלמים במיוחד.

עלויות סגירות אלומיניום

יש לדעת כי עלות סגירת מרפסת מאלומיניום אינה אחידה והיא משתנה בהתאם לסוג ואיכות האלומיניום בו עושים שימוש, וכן בהתאם לצורת הסגירה, החומרים שנעשה בהם שימוש, גודל הסגירה, עיצובה ומידת מורכבותה. עלויות של סגירות אלומיניום לחורף יכולות לנוע בין עשרת אלפים לארבעים אלף ₪. כמו כן במידת הצורך יש לקחת בחשבון גם עלויות עבור הסדרה בחוק של סגירת החורף. יחד עם זאת יש לזכור כי השקעה בסגירת חורף יכולה לתרום לעליית ערך הנכס ולהוסיף למחיר הדירה אחוזים משמעותיים.

פתרונות מתקדמים מאלומיניום

בכל הקשור לסגירות חורף מאלומיניום יש לנו יכולת לספק פתרונות איכותיים ומתקדמים, המתבססת על שיטות בנייה ומוצרים מתקדמים של החברה האמריקאיתELITE ALUMINIUM CORP, שאנו פועלים כחברת בת שלה. הדבר ניכר בייצור והפצה של מערכות בניה מתקדמות עם מערכות איכותיות של פרופילים, חיפויים ופנלים מבודדים מאלומיניום, הכוללים גם אלומיניום בטקסטורה דמוית עץ, שעומדים בדרישות תקן מחמירות ישראליות ואמריקאיות.

כמו כן מערכות הפרופילים הטרמיים המיוחדים מאלומיניום שאנו מספקים מונעות מצבים מוכרים ולא נעימים של רטיבות והזעה, בעיקר בנקודות החיבור של הפרופילים וכשיש הפרשים בטמפרטורות בין חוץ ולפנים. בנוסף מדובר במערכות עמידות, אמינות וחזקות, שיש להן בידוד תרמי מעולה כנגד קור וחום, ובידוד אקוסטי כנגד רעש, שלא נדרשות בתחזוקה ולא מחלידות. ואם לא די בכך, עקב יעילות ומהירות עבודת ההרכבה של סגירת החורף, העלויות של עבודות אלו זולה ומשתלמת במיוחד.

פנל מבודד מאלומיניום

כאמור חברתנו משווקת עבור סגירת מרפסות חורף פנלים מבודדים מאלומיניום, עם יכולת בידוד גבוהה כמו של בלוק איטונג, ויכולות מרשימות של בידוד תרמי ואקוסטי המונע חדירת רעשים לבית וחוסך בעלויות מיזוג והסקת הבית. הפנלים המבודדים משמשים לסגירות חורף לצד מערכות של פרופילים טרמיים מתקדמים ומיוחדים, שיש להם את היכולת למנוע מצבים לא נעימים ומוכרים של רטיבות והזעה בפרופילים של האלומיניום.

בנוסף סגירות אלו מעניקות חופש ניכר בעיצוב הקירות. כמו כן, לפנלים שאנו משווקים יש צורות חיבור ייחודיות המעוגנות בפטנטים, עם יכולת התאמה פשוטה ומלאה למבנה קיים או חדש ועם מניעת דליפות מהגג. כל זאת מוצע עבור מחירים משתלמים, בטווח רחב של עלויות המשתנות בהתאם לרמת מורכבות של העבודות שמסופקות עם אחריות של עשר שנים על טיב החומר ועל מערכת הפנלים המבודדים וחמש שנים על פרגולות הצללה מאלומיניום.

פתרונות מתקדמים לסגירת חורף מאלומיניום

להזמנת פתרונות מתקדמים לסגירת חורף מאלומיניום ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם עילית אלומיניום בטלפון 1-800-2000-62 או במייל  [email protected].