סגירת גינה לחורף – סגירות חורף לחצר ולגג

אין כמו חצר פתוחה בימי ולילות הקיץ, אך בחורף הישראלי הקר והגשום החצרות נשארות מיותמות ללא שימוש. למרבה המזל ניתן לשנות את המצב ולנצל את האזור הפתוח של הגינה על ידי סגירה לחורף איכותית ומקצועית של חברת עילית. אנו מציעים סגירת חורף לחצר בדמות גג מבודד שהופך את המרחב הפתוח לשטח סגור ונעים לימות וערבי החורף הקרים.

הצורך בסגירת חורף

עם בואה של עונת החורף מרבית הגינות בישראל נותרות מיותמות וללא שימוש, בהיותן חשופות לגשמים, קור ורוחות. אי לכך רבים מבקשים לסגור חלק מהחצר שלהם, בין אם על ידי סגירת מרפסת או סגירה של מתחם פתוח בגינה. עבור צורך זה ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של פתרונות ברמות כאלו ואחרות. למשל ניתן לבצע סגירה ארעית וזולה באמצעות סוכך ויריעות של שמשונית, אולם סגירות מסוג זה אינן עמידות והן מעניקות מתחם חלקי שאינו אטום או מחומם ושיכול להינזק בקלות. מצד שני ניתן גם לסגור גינות עם שיטות יותר איכותיות ומתקדמות המבוססות על בניה קלה ומודולרית של פנלים מבודדים ואלומיניום. 

בניה קלה ומודולרית

בחירה בסגירה לחורף של פנלים מבודדים מאלומיניום תעניק לכם פתרון מתקדם של בנייה מודולרית קלה, מהירה וירוקה. בשיטת בניה זו המעולה עבור סגירות חורף בגינה, נעשה שימוש ביחידות של פנלים מבודדים שמחוברים ביחד על ידי פרופילים איכותיים של אלומיניום. כמו כן שיטה זו מבוססת על הכנות מקדימות עם ביצוע של מרבית העבודות במפעל של חברתנו, כאשר לקבלן הביצוע יגיעו הפנלים מוכנים להרכבה מהירה, מדויקת ושיטתית שאינה מלכלכת. כך, תוך יום או יומיים תזכו בתוספת של חלל סגור, מקורה ומבודד, אידיאלי לימות החורף, בו תוכלו לצפות בנוחות בגינה החורפית שלכם.

סגירת חורף לחצר עם גג מבודד

אחת האפשרויות המתקדמות והאיכותיות עבור סגירת גג לחורף בחצר, הינה באמצעות פנלים מבודדים, אלומיניום וזכוכית. מדובר בסגירת חורף לחצר המציגה שורה של יתרונות מהותיים:

 

  • אטימות- סגירה מקצועית והרמטית שמונעת חדירה של מים לתוך השטח הסגור ומותירה אותו יבש ונעים.
  • בידוד- פנלים מבודדים מאלומיניום כפי שיש לנו לספק, מעניקים רמה גבוהה במיוחד של בידוד תרמי הדומה לזה שיעניק לכם בלוק איטונג, עם גג בעובי של שבעים וחמישה מ"מ, בעל יכולת בידוד דומה לקיר בטון של מטר וחצי.
  • יעילות- למרות רמת בידוד גבוהה מדובר בפתרון קירוי קל משקל, פשוט ומהיר ליישום, עמיד לאורך זמן.
  • התאמה- מייצרים פנלים מבודדים לסגירת חורף בהתאמה אישית מלאה לכל גודל וצורה של מרחב ולכל סגנון עיצוב מבוקש.
  • ניקיון- לצד מהירות הקמה של גג בחצר מפנל מבודד, מדובר גם בעבודות נקיות שאינם כוללות פסולת מרובה, כשמרבית הליכי התכנון והבניה מתקיימים ע" מתקין מנוסה, ועם התקנה מהירה האורכת עד ארבעים ושמונה שעות.
  • דיוק- הפנלים מתוכננים ונחתכים ברמת דיוק מרבית, עם התאמה מושלמת למידות של השטח אותו רוצים לסגור לחורף, דיוק ברמת המילימטר.
  • עיצוב – פנלים מבודדים מספקים מענה עיצובי גמיש במיוחד, עם מגוון אפשרויות עיצוב וצבעים שניתן להתאים לסגנון העיצוב של הבית והחצר.
  • חסכון אנרגטי- סגירת גג לחורף עם פנל מבודד מאפשרת לחברו לחלל הפנימי של הבית באופן שהמרחב הפנימי לא יאבד את החום שלו.
  • בידוד אקוסטי- הפנלים מספקים גם בידוד אקוסטי עם שמירה על פרטיות וצמצום רעשים חיצוניים במרחב הסגור.
  • תחזוקה- פנלים מבודדים מאלומיניום לא מחלידים והם כמעט ואינם נדרשים בתחזוקה.

הזמנת סגירת חורף לגינה

להזמנת סגירת חורף לגינה מתקדמת ויעילה בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם עילית אלומיניום בטלפון 1-800-2000-62 או במייל  [email protected].