מהי פרגולה מרחפת ומה היתרונות שלה

מבקשים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת שלכם? בחברת עילית מייצרים פרגולות אלומיניום איכותיות ומתקדמות מסוגים שונים, עם שיטות בנייה חדישות ומחומרי גלם מעולים ומתקדמים, כוללים גם פרגולות מרחפות. אז מה זה בכלל פרגולה מרחפת מאלומיניום ומה היתרונות שלה? על כך יוסבר במאמר הבא.

מה זה פרגולה מרחפת?

פרגולה מרחפת, המכונה גם פרגולה תלויה, הינה פרגולה ללא עמודים הנשענת על תשתית של קיר הבית ומיועדת לצורכי קירוי והצללה כנגד קרינת וחום השמש וכנגד גשמי החורף. את הפרגולה תולים באמצעות חיבורים מאוד חזקים היכולים להיות מותחנים עילאיים, פנלים שמתחברים מתחת לפרגולה, או משילוב של שניהם. כמו כן את הפרגולה מתקינים על קיר אחד תומך שנדרש להיות מסוגל לשאת את משקלה של הפרגולה בבטחה גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו רוחות עזות. במידת הצורך ניתן להתקין גם פרגולות מסוג זה בעזרת עמוד תומך ראשי אחד.

אלומיניום מהווה חומר מועדף להתקנת סוג זה של פרגולות בזכות משקלו הנמוך המקל על המשקל שיש לתמוך בו, וזאת לצד רמה גבוהה של חוזק ועמידות. מעבר לכך, בכדי להבטיח את בטיחות ועמידות הפרגולה חשוב לתכננה ולהתקינה עם אנשי מקצוע מיומנים ועם אישור של מהנדס בנייה, וכך לקבל מענה קירוי והצללה יעיל ובטוח. הפרגולות עצמן הפכו למבוקשות במיוחד בזכות שורה של יתרונות מבחינה פרקטית ומבחינה אסטטית.

פרגולה שלא תופסת שטח קרקע

אחת הסיבות המרכזיות שבגינן פרגולות מרחפות הפכו לכל כך מבוקשות, הינה העובדה שהן לא תופסת שטח קרקע. ככאלו הן מספקות מענה מעולה למי שיש מרפסת או חצר קטנה, או למי שמבקש להתקין קירוי קטן מעל כניסה לבית או מעל לחלון, וכן הן מתאימות למי שמבקש לעצב את המרחב החיצוני של ביתו בקו נקי ללא הפרעות. כך למעשה מתקבל קירוי פרגולה שאינו מפריע או מגביל את ההתנהלות, שיוצר מרחב אחד רציף מקורה, שאינו מוגבל במיקום של ריהוט גינה, כסאות, ספות ושולחן.

פרגולה איכותית ומתקדמת

בחירה בפרגולה אלומיניום מרחפת תעניק לכם פתרון קירוי והצללה איכותי ועמיד לאורך זמן. הפתרון מבוסס על פרגולות אלומיניום שכמעט ואינן נדרשות בתחזוקה ואינן מחלידות, המספקות מענה בטוח ומאריך ימים להצללת המרפסת או הגינה. כמו כן ניתן להזמין פרגולות מרחפות, עם שליטה ברמות הצללה של גג הפרגולה ע"י תוספת סרגלי הצללה בחלקה העליון. בנוסף ניתן לשלב תאורת לד בתוך פרגולה מרחפת, שיכולה לכלול גם דימר לשליטה ברמת התאורה.

חזות אסטטית נקייה

רבים בוחרים להתקין פרגולות מרחפות בגין חזותן האסטטית והנקייה עם חיפוי עליון בגדלים שונים, שלא מסתיר את הנוף ומשתלב באופן עכשווי ואלגנטי עם סביבתו. כמו כן פרגולות מרחפות מוצעות בהתאמה אישית מלאה וניתן לעצבן בשלל אופנים עם צורות, צבעים וטקסטורות שונים, לרבות פרגולת אלומיניום דמוית עץ. למשל ניתן לבחור בפרגולה מרחפת מתאימה במדויק לחזות הבית וסגנון העיצוב שלו, בין אם מדובר בסגנון עיצוב מודרני, כפרי, קלאסי, ים תיכוני או אחר.

הזמנת פרגולה מרחפת מאלומיניום

להזמנת התקנת פרגולה מרחפת מאלומיניום בהתאמה אישית מלאה, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם עילית אלומיניום בטלפון 1-800-2000-62 או במייל  [email protected].