כל היתרונות של פרגולות אלומיניום דמוי עץ לעומת פתרונות הצללה אחרים

כל מי שהתקין בעבר פרגולה העשויה מעץ יודע שהתחזוקה שלה מצריכה השקעה של זמן ומאמץ ולפעמים הזמנת אנשי מקצוע שעולים הרבה כסף. הסיבה היא שאמנם עץ נראה יפה, אך הוא מאוד פגיע למזג האוויר וגשם ושמש משפיעים עליו, לעיתים בצורה בלתי הפיכה. לכן לא מפתיע שבשנים האחרונות רואים יותר ויותר פרגולות אלומיניום דמוי עץ במרפסות ובחצרות. אז מה היתרונות שלהן על פני הפרגולות האחרות? כל הפרטים במאמר הבא.

מאז אישור חוק הפרגולות, אשר עשה סדר בכל נושא התקנת פרגולה למרפסת, התקנת פרגולה נעשתה קלה יותר. בהתחלה פרגולות העשויות מעץ שלטו בשוק כמעט בבלעדיות, אך עם השנים פרגולות אלומיניום דמוי עץ התחזקו וכיום אפשר לראות אותן יותר מאותן פרגולות ישנות מעץ, בעיקר בגלל היתרונות הרבים שלהן והחסרונות של העץ.

למה להעדיף פרגולות אלומיניום דמוי עץ לעומת פתרונות אחרים

עץ הוא חומר טבעי, לכן הוא מועדף על ידי אדריכלים רבים שמתכננים פרגולות לחצר או למרפסת. אך הטבעיות שלו יוצרת חיסרון אחד מרכזי: תחזוקה יקרה. פגעי מזג האוויר ניכרים עליו כמו על כל חומר טבעי ועם השנים הפרגולה נראית ישנה וצריך לבצע פעולות תחזוקה שונות כמו צביעה, שיוף וניקוי כדי להחזיר עטרה ליושנה.
חשבתם פרגולה מעץ? תחשבו שוב! פרגולה מאלומיניום דמוי עץ הכי קרוב לטבע

מדובר על השקעה של זמן לא מועט, שהרבה אנשים מעדיפים להימנע ממנו ולכן נמנעים מלהתקין פרגולה במרפסת או בחצר שלהם. הדבר שונה כאשר מדברים על פרגולות אלומיניום דמוי עץ, שמצריכות מעט מאוד תחזוקה ולמעשה כל התחזוקה מסתכמת בפעולת ניקוי פשוטה ביותר, כמו ניקוי אבק. התחזוקה הפשוטה מאפשרת ליותר ויותר אנשים להתקין פרגולה ולהנות ממרפסת מוצלת.

סיבות נוספות להעדיף פרגולות אלומיניום דמוי עץ לעומת פרגולות אחרות

אלומיניום מטבעו הוא חומר גמיש. כתוצאה מכך אפשר לייצר כמעט כל צורה של פרגולה. מבחר האפשרויות הוא כמעט אינסופי ואפשר להגיע לתוצאות מרשימות ביותר, מה שמוסיף יופי למרפסת שלך ומותיר רושם עז על האורחים, שאף אחד מהם לא ינחש ממבט ראשון שמדובר באלומיניום.

פרגולה מאלומיניום בעלת עמידות גבוהה לאורך זמן

האפשרות לצבוע את האלומיניום כך שיהיה דמוי עץ, מאפשרת לקבל את העיצוב הכפרי האהוב יחד עם חומר שלא מתבלה כמו העץ האמיתי ולהנות ממרפסת מוצלת במראה כמעט טבעי. כמו בעץ אמיתי, גם כאן אפשר לשחק עם הגוונים ולהגיע לגוון הרצוי עבורך, בהתאם לעיצוב של שאר הבית. מגוון האפשרויות הרחב מוביל יותר ויותר אנשים לבחור דווקא פרגולות אלומיניום דמוי עץ שיעזרו להשגת המראה הכפרי הפופולארי כל כך בעיצוב הבית.

לסיכום, כאשר מדברים על פרגולות אלומיניום דמוי עץ מדברים בעיקר על תחזוקה זולה, מגוון אפשרויות עיצוב ואפשרות להגיע לצבע המדוייק שיהיה כמעט כמו הדבר האמיתי. כדי לבחור את הפרגולה המדויקת עבורך, עילית אלומיניום מזמינה אותך לשיחה עם נציג שירות מקצועי שיעזור לך לבחור נכון.