פרגולה למרפסת – כל מה שרציתם לדעת על פרגולה למרפסת שלכם

הרפורמה אשר נועדה להסדיר את הבירוקרטיה הבלתי נגמרת שעבר כל מי שרצה להוסיף פרגולה לחצר או למרפסת נכנסה לתוקף בשנת 2014, ומאז אפשר לראות עלייה מתמדת בביקוש לפרגולות, כאשר פרגולות מאלומיניום צוברות תאוצה מיוחדת. במאמר הבא נפרט על כל מה שרצית לדעת על פרגולות למרפסת או לחצר שלך, כדי לעזור לך לקבל בחירה מושכלת.

עד שנת 2014, בה אושר חוק הפרגולות, אשר הסדיר את הבירוקרטיה בתחום, כל מי שרצה להתקין פרגולה, לא חשוב אם היא פרגולה מאלומיניום או מעץ, עבר גיהנום בירוקרטי. מאז התקנת פרגולה הפכה להיות פעולה פשוטה ונשאר רק לבחור את הפרגולה הנכונה עבורך מבין האופציות השונות כדי להגיע לתוצאה הרצויה בעלות הזולה ביותר.

תכנון נכון של פרגולה למרפסת מאלומיניום או מעץ להצללה מלאה

כמו כל דבר, גם בתחום הזה דרוש תכנון כדי להגיע לתוצאה הרצויה, כדי לא להתקין פרגולה בצורה שגויה וכדי לחסוך כסף על תיקונים.
לכן אחרי שבוחרים את רגלי הפרגולה, המכונות בסיס, צריך להתייחס לגג הפרגולה. הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו הוא גודל המרפסת וגודל האזור אשר מצריך הצללה. אם המרפסת גדולה, ההמלצה היא להשאיר קצת מקום לשמש בין אם כדי להשתזף בקיץ או לצמחים ועציצים שצריכים שמש ישירה.

בתמונה: פרגולה למרפסת מעוצבת מאלומיניום דמוי עץ

אם לא משתמשים במרפסת הרבה, אפשר לבחור בפרגולה חשמלית, אשר מעניקה בחירה וחופש בין הצללה מלאה לשמש מלאה, כך שמצד אחד אפשר לשבת במרפסת או חצר מוצלת ומצד שני אפשר לשים צמחים שצריכים שמש ישירה או סתם להשתזף בקיץ.

תחזוקה של פרגולות אלומיניום למרפסת לעומת פרגולות עץ

המראה הטבעי והעיצוב הכפרי הפך את העץ לחומר הפופולארי ביותר. אך רבים מגלים שלמרות הפופולריות שלו, התחזוקה של פרגולות העשויות מעץ היא יקרה ביותר ואם מזניחים אותה מגלים שהעץ לא עמיד בפני פגעי מזג האוויר וכמו כל חומר טבעי, גם הוא מתבלה לאחר זמן, בעיקר כשהוא מונח בחוץ, חשוף לשמש, גשם ורוח.

בתמונה: מרגולה למרפסת מעץ? טעיתם ובגדול. זוהי פרגולה לבנה מאלומיניום

הבלאי הגבוה של פרגולות העשויות מעץ מוביל רבים לבחור פרגולות אלומיניום, אשר מצריכות תחזוקה פשוטה מאוד, כשלמעשה כל פעולת הניקוי היא פעולה פשוטה של ניקוי אבק. כך שלמרות שלפעמים פרגולות אלומיניום יותר יקרות, התחזוקה הפשוטה והזולה שלהן גורמת לאנשים רבים להעדיף אותן על פני פרגולות העשויות מעץ.

לסיכום, כשבוחרים פרגולה למרפסת או לחצר, צריך לשים לב לאזור המוצל ולשימוש בו. אם השימוש במרפסת לא תכוף, אפשר לבחור בפרגולה חשמלית, אשר מאפשרת שעות שמש רבות במרפסת ומצד שני מאפשרת לשבת באזור מוצל כשיש צורך בכך. התחזוקה הפשוטה של פרגולות אלומיניום מובילה רבים לבחור בהן למרות המחיר היקר יותר מפרגולות העשויות מעץ. כדי להגיע לבחירה המושלמת עבורך עילית אלומיניום מזמינה אותך להתייעץ עם נציגי השירות שלה ולבחור את הפרגולה המושלמת עבורך.