פרגולות אלומיניום דמוי עץ לשנת 2020 – זו הבחירה הנכונה בשבילכם

פרגולה מהווה פתרון אידאלי עבור כל מרפסת שרוצים לנצל לכל אורך השנה, עבור כל גינה שרוצים להוסיף לה נופח מעוצב, עבור כל מסעדה שמבקשת לנצל את החלל החיצוני לצד תנאים אופטימאליים לטובת הלקוחות, עבור כל מי שרוצה לעשות סגירת מרפסת בבית ובאופן כללי עבור כל מי שרוצה לנצל יותר מהשטח שקיים בחוץ לצד תנאים כמה שיותר מדויקים – לצד תנאים שמגנים מפני שמש ורוח ישירה ולצד תנאים שמאפשרים לשבת בחוץ גם כשיורד גשם, כאשר אין לשכוח שפרגולה מאפשרת לשמור טוב יותר על סך הציוד שיושב בחוץ – כולל אופניים וריהוט גינה. פה אנו מבקשים לחדד שלצד המענה המדויק, קיימת אופציה שמאפשרת התאמה עיצובית נקודתית. נשמע מעניין? בהחלט!

פרגולות אלומיניום דמוי עץ - מענה מלא ללא עץ מלא

כיודע רבים בוחרים בחומר האלומיניום ומוותרים על האופציה של העץ, וזאת מכמה סיבות טובות, אם כי כולן ללא יוצא מהכלל מתמקדות בהיבטים פרקטיים. שנרחיב? ובכן עץ מתבלה הרבה יותר מהר, משמע הוא מצריך תחזוקה הרבה יותר משמעותית, ולעץ לא ניתן לחבר מנגנון חשמלי, כך שפרגולה מעץ היא נטו סטטית וחסרת אפשרות משחק. עם זאת, לא פעם אנשים יותר מתחברים למראה הטבעי של העץ, ועל כן מתקשים לבחור בפרגולה מאלומיניום בלב שלם, ועל כן כיף לדעת שכיום ניתן להשיג גם וגם – גם פרגולות אלומיניום שמציעות את שלל יתרונות החומר וגם נראות של עץ – שווה!

בתמונה: פרגולות אלומיניום במראה עץ טבעי בגוונים לבחירה

יתרונות פרגולות אלומיניום

התכונות של חומר האלומיניום אידאליות עבור מבנה כגון פרגולה. מדובר בחומר קל משקל אך עמיד ביותר ובו זמנית מדובר בחומר שאינו מתבלה, שאינו נחשב יקר, שיודע לקבל תוספת של מנוע ומערכת מרזבים וכמובן שהאלומיניום מציע משחק נאה של עיצובים, ופה נציין שבין היתר החומר יודע להיראות כמו עץ – עובדה שמחברת את היתרונות של שני הנדבכים – פרקטיות וטעם עיצובי.

פרגולה מעץ ללא הבעיות שמאפיינות עץ

אז אם גם אתם מבקשים להצל אזור בגינה אך מבלי לחשוב על הוצאה משלימה בגין צביעה תקופתית (ומבלי לחשוש פן מכרסמים ובעיות עובש יזרזו את תהליך הבלאי), הרי שגם אתם מוזמנים להכיר פרגולה מאלומיניום שמדמה את החומר הטבעי, כאשר פה רק נותר לבחון איזה גוון וטקסטורה מעדיפים, איזה רוחב של פרופיל עדיף, וכמובן אלו תוספות מבקשים להוסיף לחגיגה – למשל מערכת חשמלית שמסייעת לשלוט על אופי הפתיחה והסגירה.

בתמונה: פרגולות אלומיניום דמוי עץ דגם 2020 לאחר התקנה

מענה כפול!

מי אמר שלא ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? כיום בזכות היכולת לדמות את חומר האלומיניום לעץ זוכים במענה כפול, כך שאם מבקשים לשדר טבעיות וכפריות, אם אוהבים את העץ אף פחות את ההתעסקות שהוא מייצר ואם רוצים לדעת כמה מוציאים מבלי לייצר הוצאות עתידיות, הרי שרק צריך למצוא חברת פרגולות איכותית ולבחור את המראה המועדף – בהצלחה!