פרגולות אלומיניום – סוגים, יתרונות וכיצד פרגולת אלומיניום תשדרג את הבית שלכם

שדרוג הבית בעזרת פרגולות -רבים חשים כי הדרך הנוחה ביותר לסיים יום עבודה היא באמצעות מנוחה במרפסת, ורוח קרירה שנושבת. באמצעות פרגולות אלומיניום ניתן לממש זאת בצורה הטובה ביותר

ניתן לראות פרגולות אלומיניום כאלו בגינות בתים פרטיים וגם במרפסות הדירות בבניינים רבי קומות. באמצעות פרגולות אלו ניתן ליצור פינה מיוחדת ולעצבה באמצעות ריהוט מתאים, כריות וגופי תאורה. אם גם אתם תמיד חשקתם בשיפור ביתכם באמצעות פרגולות כזו, לפניכם מידע קצר בנושא שיסייע לכם לבצע בנייה טובה יותר.

סוגים של פרגולות

פרגולה מאלומיניום מורכבת מקורות תמיכה קורות מקבילות וסרגלי הצללה מרובעים או מלבנים, הקובעים את מידת ההצללה. חשיבותם של סרגלים אלו היא רבה, מאחר ומידת הצפיפות שלהם והכיוון אליו הם מכוונים קובעים את מידת הצל וכניסת קרני השמש אל השטח שמתחת לפרגולה.

ניתן לבנות את הפרגולה כאשר היא נשענת על מבנה הבית, תלויה בין שני קירות, על מסגרת מבטון או באופן עצמאי, על ידי ארבעה קורות תמיכה. פרגולות האלומיניום של עילית מגיעות בגדלים וצורות שונים, בהתאם לגודל המרפסת או שטח הגינה. כמו כן, הן מגיעות בארבעה צבעים וטקסטורות בהתאם להעדפותיכם כאשר ניתן להתאים את צבע הפרגולה אל גווני הבית.

היתרונות של פרגולות אלומיניום

במהלך השנים נהגו לבנות בארץ פרגולות מעץ. עם זאת, מאחר ופרגולות אלו דורשות תחזוקה שוטפת ומתבלות באופן מהיר יחסית, פיתחנו את פגרולת ההצללה מאלומיניום במראה עץ מושלם. לפרגולות של עילית אלומיניום ישנן יתרונות רבים:

• קלות וחוזק החומר – האלומיניום הנו חומר קל יחסית אך חזק מספיק בכדי להחזיק את מישור הסרגלים.
• תחזוקה אפסית – פרגולות אלו אינן דורשות תחזוקה שוטפת, מאחר והאלומיניום אינו מחליד ועמיד בכל מזג אוויר במשך שנים רבות.
• חומר שאינו דליק – פרגולות מחומר זה אינן דליקות כמו אלו אשר עשויות מעץ.
• עמיד בפני חרקים ופגעי מזג האוויר

מה כדאי לעשות לפני הבנייה

רצוי לעיין באתר עילית אלומיניום לראות מגוון פרגולות אלומיניום ובדרך זו ניתן בשלב הראשוני להתרשם ולבדוק עיצובים שיכולים להתאים עבורכם לאחר שאיתרתם מקום בביתכם לבנית הפרגולה. תוכלו ליצור עימנו קשר ונשמח להפנות אליכם יועץ מקצועי שיגיע לביתכם ויציג מקרוב את מגוון המוצרים של עילית אלומיניום. כך תוכלו לבחון את החברה, בעל המקצוע המורשה, הצעת מחיר מסודרת וכד'.