פרגולות אלומיניום דמוי עץ – הדור הבא של פרגולות האלומיניום לבית שלכם

הצורך בתחזוקה השוטפת, אשר בלעדיה העץ מתבלה, גורמת לרבים לוותר על פרגולות עץ הישנות ולבחור פרגולות אלומיניום דמוי עץ אשר בהתקנה נכונה, אין אחד שלא יהיה בטוח שמדובר בעץ אמיתי. למעשה, פרגולות העשויות מאלומיניום כל כך קלות לתחזוקה, שממש אפשר לשכוח שהן שם. אז איך הפכו פרגולות מאלומיניום דמוי עץ לדבר הבא בעיצוב הבית? ריכזנו לכם את כל הפרטים במאמר הבא.

כל מעצב מתחיל ידע לספר לכם ששילוב אלמנטים של עץ בעיצוב נותן תחושה של חיבור לטבע ומראה כפרי אמיתי. לכן בעשור האחרון יותר ויותר ישראלים הרבו להתקין פרגולות העשויות מעץ, כדי להגיע למראה המושלם ולהתאים את עיצוב הגינה לעיצוב של שאר הבית. אך עד מהרה התברר לכולם שהעץ פגיע מאוד ומצריך תחזוקה שוטפת, אשר הופכת את הפרגולה היפה לנטל שאף אחד לא רוצה להתמודד עימו.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ לגינה - נמנעים מתחזוקה שוטפת של הפרגולה

התלונה הנפוצה ביותר על פרגולות היא הצורך בתחזוקה השוטפת, כאשר צריך לצבוע את העץ, לשמן אותו ואפילו להחליף אותו לחלוטין כאשר הוא מתבלה עם הזמן ופגעי מזג האוויר. לפעמים עלות הצביעה והתחזוקה, אם כוללים את הזמן המושקע בכך ולפעמים את הצורך להביא בעל מקצוע שיעשה זאת, שווה לעלות של פרגולה חדשה לגמרי.
בתמונה: פרגולה אלומיניום דמוי עץ מבית עילית אלומיניום

את העלויות האלו אפשר למנוע אם תבחרו לבית שלכם פרגולות אלומיניום דמוי עץ שנראות ממש כמו הדבר האמיתי וכל אחד שיבקר בגינה שלך יהיה בטוח שמדובר בעץ אמיתי. אם לא ידעתם, אלומיניום הוא חומר חזק שאינו מגיב כל כך לאיתני הטבע, לכן הניקיון שלו קל ופשוט הרבה יותר ולמעשה דורש ניקוי קל בלבד, למעשה, מדובר רק בניקוי אבק כמו מכל רהיט אחר בבית, דבר שחוסך שעות של עבודה וללא צורך של תחזוקה של ממש.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מעוצבות - מגוון של צורות וצבעים לבחירה

התלונה הנפוצה ביותר על פרגולות היא הצורך בתחזוקה השוטפת, כאשר צריך לצבוע את העץ, לשמן אותו ואפילו להחליף אותו לחלוטין כאשר הוא מתבלה עם הזמן ופגעי מזג האוויר. לפעמים עלות הצביעה והתחזוקה, אם כוללים את הזמן המושקע בכך ולפעמים את הצורך להביא בעל מקצוע שיעשה זאת, שווה לעלות של פרגולה חדשה לגמרי.
בתמונה: פרגולה אלומיניום בצבע אפור בטקסטורת עץ

עיצוב פרגולת אלומיניום צריך להתאים לסגנון העיצובי של שאר הבית. כלומר, אם הבית הוא בסגנון קלאסי, גם החוץ צריך להיות באותו סגנון ולדבר באותה שפה עיצובית. עיצוב פרגולות מעץ משוייך כמעט תמיד לעיצוב בסגנון כפרי ואפשרויות העיצוב שלו מוגבלות, בעיקר בשל העובדה שמדובר בחומר נושם וטבעי, שלא מאפשר הרבה גמישות עיצובית.

לעומת זאת, אחד היתרונות של אלומיניום הוא שמדובר בחומר גמיש מאוד המאפשר משחק כמעט אין סופי בצורות שלו ובאפשרויות העיצוב שלו. לכן אפשר להתקין פרגולות אלומיניום גם לבתים אשר מעוצבים בסגנון קלאסי או מודרני ולעצב את הפרגולה בהתאם. מגוון אפשרויות העיצוב הרחב יכול לבלבל ולכן מומלץ להתייעץ עם מעצבת פנים לפני שבוחרים את העיצוב הנכון.

לסיכום, פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן הדבר החם בתחום הפרגולות, בעיקר בשל העובדה שבניגוד לפרגולות עץ, אין צורך להתעסק איתן לאחר ההתקנה. הן עמידות בכל מזג אוויר, הגיל לא ניכר עליהן והן מגינות מפני השמש במשך שנים. בשל יתרונות אלו יותר ויותר אנשים בוחרים להחליף את פרגולות העץ בפרגולות העשויות אלומיניום דמוי עץ. לבחירת הפרגולה הנכונה עבורכם עילית אלומיניום מזמינה אותך להתייעץ עם אחד מנציגי השירות המקצועיים שלה, שישמחו לעזור לך להחליט.