סגירת מרפסת לחדר באיכות הגבוהה ביותר. מקבלת היתר ועד לסיום הבניה

רוצים להשאר בדירה שלכם ואין לכם מקום? חסר לכם חדר?

אנחנו נסגור לכם מרפסת לחדר ונאפשר לכם חיים במרחב גדול יותר. נעשה את זה בקלות ובמהירות. נספק לכם רעיונות עיצוביים, תכניות, מידע ושנים של מומחיות.

על סגירת מרפסת פתוחה בכלל ועל המומחיות של עילית בסגירת מרפסת לחדר עם פנלים מאלומיניום בפרט.

עילית אלומיניום עם ניסיון של מעל ל- 25 שנה

לעתים, בעזרת תכנון נכון של סגירת מרפסת אלומיניום ועם ביצוע ביצוע מעולה של עבודות אלומיניום, אנחנו יכולים ליצור חדר שגודלו מתאים בהחלט, שתהיה לו דלת כניסה נפרדת ולא ייאלצו לעבור אליו דרך חלל אחר. במקרה כזה נוסף לדירה חדר של ממש, וזוהי הצלחה תכנונית מלאה.

מזה 25 שנה חברת עילית אלומיניום לבניה קלה, מתמחה בייצור ופיתוח של מערכות מודולריות יעודיות למרפסות כולל גגות קלים מאלומיניום העומדים במפתחים גדולים ובעלי בידוד מעולה מחום וקור.

סגירת מרפסת לחדר

בסיס המרפסת

המרפסת בדירה המסורתית היא סביבה פתוחה מוקפת חומה בגובה המותניים מסוג כלשהו. לפעמים המחסום הזה הוא לא יותר מאשר מעקה, אך פעמים רבות מדובר בקיר בלוק בטון בגובה המותניים. אם אתה רוצה לסגור מרפסת בדירה שלך, תצטרך לבנות קירות וגג כדי להקיף את כל הפרויקט. הסגירה תתן פרטיות וכן רמה גבוהה יותר של נוחות בתוך סביבה מבוקרת.

בסיס המרפסת הוא החלק החשוב ביותר לכל מתחם. לפני שאתה יכול לבנות קירות או מבנה על גבי בסיס המרפסת, יש להבטיח כי הבסיס חזק מספיק כדי לתמוך במה שאתה רוצה לשים עליו.

התייעץ עם מהנדס מבנים הבקיא בחוק הבנייה בעיר ועם האדריכל של הבניין. כך תוכל לקבוע אם אתה צריך להוסיף ולחזק את בסיס המרפסת. ברוב המקרים, מרפסות בנויות חזקות מספיק כדי להתמודד עם משקל מסגור בסיסי. אבל תמיד רצוי לבדוק כדי שלא יהיו תאונות בהמשך.

קירות הקיימים במרפסת יכולים לשמש כבסיס לסגירה

אם קירות המרפסת שלך מגיעות לגובה המותניים, כנראה שאתה יכול להוסיף לקירות ולהמשיך בהתקנה לגג. עם זאת, אם יש רק מעקה כלשהו, תצטרך להוריד אותו ולבנות קירות משלך. קיר בלוק בסיסי קיים התוחם מרפסת הוא הפלטפורמה המושלמת ממנה כדאי להמשיך עד הגג. מכאן, אתה יכול להרכיב פנלי אלומיניום מבודדים ולאחר מכן לצרף גג עליון שעשוי גם הוא מפנלי אלומיניום.

מסגור המרפסת עם אלומיניום מונע העמסה של בסיס המרפסת

קירות מרפסת אינן זהות למבנה קירות בית בגודל מלא שצריכים לשאת גג כבד מאוד או אפילו עוד קומות מעל הגג. בקיצור, קירות מתחם המרפסת אינם תומכים טונות של משקל ואיתם צריך לעבוד. למרות שיפורים מסוימים שניתן לבצע כדי לחזק אותם, האפשרות הטובה ביותר עבור מתחמי מרפסת היא להשתמש במסגור אלומיניום.

חשוב לדעת:

האלומיניום הוא קל משקל והעומס על הבסיס הוא מינימלי. בלוק וקירות לבנים בגובה מלא כבדים מדי לשמש קירות מרפסת משום שהם מהווים יותר מדי משקל על הבסיס.

מה הם הפתרונות החדשים, ובכמה מעלה סגירת מרפסת את ערך הדירה?

הפיכת המרפסת לחדרון קטן היא דרך מקובלת ונפוצה להגדלת שטח המגורים. מרפסת שתחובר לחדר השינה של ההורים תוכל להתאים, עם מעט שינויים ולשמש חדר לתינוק.

סגירת מרפסת מוסיפה ערך לדירה. התוספת בערך משתנה בהתאם לעיר שבה אתם נמצאים. הערך הגבוה ביותר עבור סגירת מרפסת לחדר מתקבל בירושלים והוא עומד על 15%. כנראה שמרפסת לדתיים היכולה לשמש גם כסוכה מעלה את הערך בהרבה. במקומות עם נוף, כמו בכרמל בחיפה, הרי הגליל, או ממש ליד הים, מרפסת סגורה מעלה את ערך הדירה ב-10%-15%.

סגירת מרפסת לחדר

יש שני סוגי מרפסות – מרפסות מקורות ומרפסות לא מקורות. קל יותר לבצע סגירת מרפסת מקורה. במרפסת לא מקורה, צריך לבדוק את תכניות המבנה. העמסה של קירות וגג על מרפסת לא מקורה יכולה לגרום לקריסתה. ברוב המקרים של מרפסת לא מקורה יש לבחור בחומרים של בניה קלה כדי לסגור אותה.

סגירת מרפסת לחדר

מומלץ לחפש פתרונות באלומיניום בבניה קלה. כלומר, בניית המרפסת בפנלי אלומיניום משולבים בחלונות זכוכית עם גג מבודד עילית, או סגירת פנלים כללית עם ציפוי חיצוני של טיח או אריחי קרמיקה. בכל מקרה, חייבים להתחשב גם במראה חזית הבניין ולהתאים את הצד החיצוני של התוספת לחזית הקיימת.

סגירת מרפסת בקלות עם היתר בניה לעבודה מצומצמת

ב-2014 חתם גדעון סער, אז שר הפנים בממשלת ישראל, על תקנות הנקראות "רפורמת הפרגולות" או בלשון עממית חוק הפרגולות סגירת מרפסת. במסגרת הזו עבודות בנייה קטנות, כמו פרגולות וגדרות קבלו פטור מצורך בהיתר. בנוסף על מגוון עבודות נוספות נקבע הליך מזורז של רישוי. סגירה של מרפסת באלומיניום, לא פטורה מהיתר בנייה. יש לפנות לרשות במקום המגורים ולברר מה אומרות התקנות בנושא. כל רשות מקומית רושמת תקנות שונות בנושא.

ב- 2003 שר הפנים פרסם תיקון סעיפים 1 ו-4 ונתן היתר לעבודה מצומצמת.

חשוב לדעת:

עבודה מצומצמת אינה דורשת היתר מלא. לפרוט בנושא – ראו מאמר היתר לבניה קלה.

מרפסת עשויה פנל מבודד נותנת בידוד תרמי ואקוסטי

מנכ"ל חברת עילית אלומיניום, המתמחה בייצור מערכות מודולאריות לבניה קלה, עודד טומשבסקי ממליץ על סגירת מרפסת בפנלים מבודדים מאלומיניום, המשרה לדעתו אווירה של חמימות וביתיות. עודד מתאר את המרפסת שעובי קירותיה כ- 7.5 ס"מ.

סגירת מרפסת לחדר

אין יותר חשוב מזה:

פנל מבודד עשוי אלומיניום מאפשר בידוד תרמי ואקוסטי וחיסכון בקירור וחימום. ממש כמו בלוק איטונג ואף יותר. כל זה בזכות הפנל המבודד של עילית ומערכת פרופילים טרמית יחודית המונעת רטיבות "והזעה" בנקודות החיבור והפרשי טמפרטורה בין הפנים לחוץ. (ראה ערך פרופיל טרמי באתר).

הבנייה במערכות עילית מאפשרת גמישות בציפוי הקירות. כל חלקי המערכת עומדים בתקנים מחמירים אמריקאים וישראלים המתאימים אותם לאקלים השורר בארץ ומאושרים בתוכנית הנדסית מפורטת.  וכמה זה עולה? "הפיכת מרפסת של כ-10 מ"ר לחדר תעלה בין 2,000 דולר ל-10,000 דולר, תלוי באופי העבודה ובמידת התחכום", "סגירת מרפסת אלומיניום מחייבת לקחת בחשבון שיקולים של נוחות, עיצוב וחוקיות הבנייה".

גגות עילית לסגירת מרפסות

עלית אלומיניום היא יצרנית מובילה בעולם של פנלים מבודדים עבור גגות לסגירת מרפסות. פנל מבודד לגג, עם פטנט של עילית לחיבור בין פנל אלומיניום אחד לשני, מותאם בקלות למבנים חדשים או קיימים וניתן להשלים איתו את עיצוב הגג הנוכחי. עילית מציעה 3 פטנטים לנעילת הפנלים. הנעילות מחזקות את מבנה הגג ומונעות דליפות. פנלי הגג מגיעים עם תמיכה של עילית ועם אחריות ל -10 שנים נגד פיצוח, סדקים והתקלפות. התקנת מערכת גגות של עילית לסגירת מרפסות תשפר את הערך של הבית ואת אורח החיים בו.

שורה תחתונה

הגדלה של מרחב המחיה המקורה שלך, עם מרפסת סגורה, העשויה פנל אלומיניום מבודד, עם חלונות אלומיניום, בתכנון אישי, מעוצבת, חדשה ויפה, תוסיף הרבה ערך לדירה שלך. אנו נספק לך רעיונות עיצוב, עיצוב פנים, תכניות ייצור, הנדסה, מידע על היתר בנייה והרבה שנים של מומחיות. המרפסת יכולה לשמש להרחבת מטבח, כחדר אוכל, המשך לסלון, חדר ילדים או כחדר שינה. אנחנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים של עילית אלומיניום בלבד. תכנון של העבודה מתבצע על ידי אדריכלים ומהנדסי בניין. אנחנו מקפידים על הפרטים הקטנים, נותנים אחריות על כל העבודה וכמובן עומדים לרשותך לאחר סיום ביצוע העבודה.