פרגולות אלומיניום דמוי עץ להצללה. מדהימות ומעוצבות. כאן ועכשיו

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מעוצבות להצללה מעלות את ערך הבית, מגדילות את מרחב המחיה בו ומשפרות את מראהו החיצוני במידה ניכרת.

אנחנו נבנה עבורכם פרגולה מאלומיניום קלת משקל, עמידה לאורך שנים ונראית בדיוק כמו עץ.

במאמר הבא, נחשוב למה לבנות פרגולות אלומיניום דמוי עץ, נלמד מהי פרגולה תלויה, נשווה בין פרגולה מעץ לפרגולה מאלומיניום, נדבר על הפרגולות של עילית אלומיניום, נדבר על סגנונות אפשריים לפרגולה, מיקום הפרגולה, קישוט הפרגולה ותאורת הפרגולה.פרגולה דמוי עץ


למה לבנות פרגולות אלומיניום דמוי עץ

מבנה הפרגולות לא יתן לכם מחסה מהגשם או מהרוח. פרגולות יתנו לכם מחסה מפני השמש. אז למה לבנות אותן? בהעדר קירות וגגות, פרגולות מגדירות מרחב חיצוני מבלי לתחום אותו. העיצוב המיוחד של הפרגולות מציב אתכם מחוץ לבית וגם בתוכו ממש באותו זמן.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן הדבר שנותן לחצר האחורית והקדמית שלכם חיים. פרגולות היו שכיחות בגנים בתקופת הרנסנס האיטלקי והן שימשו כמחסה למעברים או כסוכות לענבים. היום, ניתן להשתמש באותו תכנון של פרגולות כמסגרת למעבר או לנקודת עניין בחצר. בתוספת צמח מטפס, כמו עץ הגפן, יספקו הפרגולות שלכם הצללה וצבע.

פרגולה למרפסת שמוי עץ


פרגולה תלויה על קיר חזק

פרגולה תלויה מאלומיניום נתלית באמצעות חיבורים לקיר תומך חזק שמסוגל לשאת את משקל הפרגולה. מהנדס בניה בודק את חוזק הקיר התומך ואת היכולת שלו לשאת את הפרגולה. פרגולה יכולה להיתמך ע"י 4 עמודי תמיכה ב- 4 פינות, להיתלות על קיר ולהתמך בשני עמודים או רק להיתלות על קיר. כמובן שפרגולה התלויה על קיר ללא עמודי תמיכה, מאפשרת הצללה מלאה. פרגולות תלויות מתאימות בעיקר למרפסות קטנות או לגינות קטנות שבהן חשוב לבטל את הצורך בעמודי תמיכה.

בין פרגולה מעץ לאלומיניום

פרגולה מעץ דליקה. אלומיניום אינו דליק, אינו נסדק, מתקלף או נרקב, ואינו משמש בית גידול לנמלים וחרקים אחרים. פרגולות להצללה של עילית אלומיניום שומרות על מראה חדש למשך שנים, כך שאין צורך בהוצאות כספיות מיותרות ובלשבור את הגב בשיוף, צביעה ותיקונים.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ, יפות במראה שלהן, לפחות כמו פרגולות העשויות מעץ או פרגולות העשויות מחומרי גלם אחרים. לעומת זה, האלומיניום נותן גמישות ומגוון רחב של עיצובים. הפרגולה המתקבלת נראית טבעית והיא חזקה אפילו מעץ. הפרגולות של עילית אלומיניום, מגיעים בצורות, צבעים וגדלים שונים.

פרגולה דמוי עץ ביציאת בית


פרגולות אלומיניום דמוי עץ של עילית אלומיניום

המאפיינים העיקריים של פרגולות "עילית", בין אם זאת פרגולה פתוחה או סגורה, הם:

  • פרגולות מאלומיניום עמידים וחזקים ואינם דורשים טיפול מיוחד.
  • בניית פרגולות במפתחים גדולים יחסית, וכך נחסך הצורך בקונסטרוקציה צפופה מדי ומיותרת.
  • טקסטורה עשירה הזהה למראה פרגולות עשוית עץ.
  • צבע אקרילי קשיח, עמיד גם בתנאי אקלים קשים ביותר, כגון: שמש חזקה, גשם, לחות, רוח הפרשי טמפרטורה קיצוניים ועוד

מחברים ואביזרים נלווים בצבעים תואמים.


סגנונות עיצוב של פרגולות אלומיניום דמוי עץ

הדרך הטובה ביותר לגלות אם פרגולה מתאימה לך הוא להסתכל על כמה דוגמאות ולראות איך אחרים התאימו את המבנה חיצוני הקלאסי הזה לאורח החיים שלהם. ישנן עשרות תמונות של פרגולות בדפי התמונות שלנו. התמונות יתנו לך רעיונות לגבי עיצוב הפרגולות שלנו, ולכן תתחיל עם אלה. הדבר הראשון שתבחין בו הוא המגוון המדהים של הפרגולות מהם אתה יכול לבחור. חלקם פרגולות דמויות עץ.

פרגולה לגינה – הוסף סגנון לפרגולה שלך

פרגולה לגינה היא מבנה מוצל, מבנה לגינה. פרגולות התחילו להופיע במצרים העתיקה, יוון ורומא. פרגולות הופיעו גם בגני הרנסנס המוקדמים בכל רחבי אירופה. המטרה העיקרית שלהם הייתה לספק צל על שבילים, טרסות, או בריכות. הגרסאות הקודמות נבנו לעתים קרובות מעמודי אבן עם קורות-צלב עץ וגג סריג. בגנים אלה, נראו צמחים כמו קיסוס, גפנים, או צמחים מטפסים אחרים מתפתלים סביב העץ, וממלאים את השטחים הפתוחים בין הסריגים בגג.

היום פרגולה לגינה נבנית מאלומיניום שאינו מצריך תחזוקה. פרגולה שכזאת נותנת את המראה של עץ, אבל אף פעם לא צריך לטפל בריקבון, קילוף, ודהייה. פרגולה לגינה זמינה במגוון רחב של צבעים.

פרגולות מבליטות את נושא הגינון; לא רק שהן מושכות את העין, הן גם פונקציונלית. בהתאם לגודל שלהן, פרגולות לעתים קרובות הופכות להיות שלוחה ראשית של הבית. ניתן להשתמש בהן כמקום בידור, אוכל, או כמקום מפלט – נווה מדבר שקט לקריאה או להנאה עם קפה של הבוקר.

פרגולה שמנת ביציאה מהבית


רעיונות לפרגולה:

1. הגרסה הנפוצה ביותר היא בנייה פשוטה עם הצלבה או סריג על הגג לכיסוי איזור עם דק או פטיו. הפרגולה יכולה להיות צבועה או מוכתמת, ומעוצבת עם תאורה, צמחים, ואבזרים אחרים.

2. התקן את הפרגולה שלך לאורך כל אורכו של הבית, בדומה לגגון. זה יכול להאריך את הבית וליצור אזורי עניין וישיבה בנקודות שונות.

3. השתמש בפרגולה כדי לכסות ג'קוזי.

4. מקם את הפרגולה בשטח של החצר, במקום אקראי, כדי ליצור מקום מוצל ולברוח מהשמש של אחרי הצהריים. הוסף ספסל קטן ונחמד, וורדים מטפסים, צמח או גפנים ריחניים בקרבת מקום.

5. הצב פרגולה מעל מרפסת קדמית במקום גג סטנדרטי. צבע את הפרגולה באותו הצבע כמו התריסים שלך או כמו קצה הבית. זה לא יכסה את המרפסת לגמרי בזמן גשם, אבל זה יספק כמות מסוימת של הגנה ויצור כניסה מרשימה.

6. הפרגולה שלך היא המקום המושלם לתת לגפנים לגדול פרא; הגפנים ייצרו חופה טבעית עבה. גפנים שפועלים היטב כוללים כשות, ויסטריה, ג'ייד, ענבים, ברוש, וזנים רבים של ורדים מטפסים. זה גם מקום מצוין לגדל ירקות כמו אפונה או שעועית.

7. אפשר לכסות את הצדדים הפתוחים של הפרגולה עם וילונות בד חיצוניים, בגווני במבוק או עם גידור תאשור מטופח.

8. פרגולה הוא המקום המושלם בשביל נדנדה, כיסא או ערסל תלוי. הוסף שולחן קטן, משקה צונן, ספר טוב, ויש לך את המתכון המושלם לצהריים עצלים.

בניית פרגולה – בחר נקודה – מיקום הפרגולה

לפני שאתה בונה, אתה צריך לדעת איפה הפרגולה שלך תמוקם. בניית פרגולה המצורפת לצד של הבית, מגבילה את האפשרויות שלך. בניית פרגולה בודדה, לעומת זאת, יכול להיות ממקומת כמעט בכל מקום. ודא שהפרגולה תמוקם בנקודה שניתן לגשת אליה בקלות, מבלי לחסום את זרימת הנוף.

במיקום הנכון, פרגולה תתן מקסימום שמש בחורף ומקסימום צל בקיץ. חשוב גם למקם את הפרגולה במקום אידיאלי המציע פרטיות והגנה, מבלי ליצור מקום קר. מיקום הפרגולה הטוב ביותר הוא זה שתוכנן לזרום לתוך עוד אלמנט חיצוני כמו סוף המטבח, גינה או נתיב בגינה.

פרגולה בצבע כהה. דמוית עץ


הכנת מקום לפרגולת אלומיניום

האלמנטים המבניים העיקריים של פרגולת אלומיניום הם הקורות התומכות בגג. קורות הפרגולה לא צריכות להיות קבורות באדמה, אבל הן צריכות להיות ממוקמות על בסיס מוצק. באופן אידיאלי, הקרקע שבו אתה בונה את הפרגולה שלך צריכה להיות שטוחה ובאותה רמה. אם זה לא כך, אתה צריך להתאים את הגבהים של הקורות כנדרש. אם אתה מצרף את הפרגולה לבית שלך, סביר להניח שתצטרך רק שתי קורות. אם כבר יש לך רצפת מרפסת מבטון, אתה יכול לקבוע את הקורות ישירות לבטון באמצעות סוגריי פלדה. אתה יכול להתקין פרגולה ישירות לדק מעץ, אבל רק אם אתה בטוח שהדק יהיה מסוגל לתמוך במשקל הנוסף.

פרגולה בודדה עשויה לדרוש הכנה נוספת. בחר נקודות וסמן בהן היכן אתה הולך להתקין את הקורות. ברגע שאתה מוכן, יש שתי דרכים שאתה יכול להתקין את הקורות:
לחפור חורים ולשפוך בטון על מנת להחזיק את הקורות במקום.
ליצוק בסיסי בטון ולהתקין את הקורות במקום עם סוגריי פלדה.

פרגולה בצבע דומה לעץ


לקשט פרגולה מאלומיניום

פרגולה מאלומיניום היא המקום האידיאלי לבלות זמן בחוץ. אם אתה מוצא את עצמך מחוץ לפרגולה כי היא נראית משעמם, אז זה בהחלט זמן כדי לקשט! איך לקשט? בעזרת צמחים, רהיטים ועזרים.

כוחם של צמחים

שימוש בצמחים בתוך ומסביב לפרגולה יעשה הבדל עצום בין משהו משעמם למשהו מדהים. אם יש לפרגולה שלך גג, השתמש בצמחים מטפסים. תוך זמן קצר, הצמחים המטפסים יגדלו על הקורות ויתחילו לכסות את הגג. זה יצור אור מנומר יפה. כמו כן, ניתן לשתול מסביב לפרגולה עצמה, תערובת של צמחי עלווה ופריחה ופרחים ריחניים. אתה יכול גם להשתמש באדניות ועציצים על הפרגולה עצמה כדי לתת קצת צבע נוסף. אתה יכול גם לגדל ירקות ועשבי תיבול, אם אתה רוצה צמחים שאפשר גם להשתמש בהם.

ריהוט עושה את כל ההבדל

פרגולה מאלומיניום עשויה להיראות מדהים. אבל… ללא רהיטים, אתה אף פעם לא תשתמש בה. הריהוט הוא לעתים קרובות החלק הדומיננטי ביותר של פרגולה. חפש רהיטים שיתאימו לגודל של החלל – אם תבחר ריהוט קטן מדי זה יראה לא מתאים למקום. ריהוט גדול מדי יראה כשולט במרחב. ניתן למצוא סוגים שונים של רהיטים חיצוניים כמו פינות אוכל, שולחנות, ספות, טרקלינים חיצוניים, מיטות יום, כורסות, ערסלים, מושבי ספסל. אלה יכולים להיות עשויים ברזל יצוק, אלומיניום, פלסטיק, זכוכית, קש או נצרים. חומרים אלה ישלימו את אזור הפרגולה שלך ועדיין יהיו מסוגלים לעמוד מול פגעי מזג האוויר.

פרגולה בצבע בהיר דמוית עץ


אל תפחד מאבזור באביזרים

צמחים ורהיטים חשובים לאזור הפרגולה שלך. אבל הגימור יכול לעשות את ההבדל הגדול ביותר. זה מקום שבו אתה צריך אבזור. היופי הוא שיש לך חופש מוחלט כאן, מוגבל רק על ידי הדמיון שלך ועל ידי התקציב. עשה שימוש בדברים כמו אח חיצוני, נרות, לפידים, פנסים, מפות שולחן, מנורות הוריקן, כריות, שטיחים חיצוניים, וקישוטים. זה יתן לך ליצור מבט משלך על כל הנושא. חשוב מכל, אתה יכול לשנות את אלה כשתרצה. כך תוכל לשמור על קשר עם מגמות האופנה האחרונות.

האר את הפרגולה שלך

תאורת פרגולה יכולה לעשות את ההבדל בין מקום שבו אתה אוהב לבלות בלילה לבין מקום נטוש. יש מגוון ענק של תאורה לבחירה. לפניך הנפוצים יותר:
אח חיצוני
בורות אש
פנסים
לפידים
נרות
אורות מחרוזת
אורות שמש
ספוט / אורות מבול
אורות חיישן

פרגולה במרפסת דמוית עץ

המפתח לבחירת התאורה הנכונה הוא לדעת מהו השימוש העיקרי בפרגולה שלך. לדוגמא, אם זה לאירוח לילי, אתה רוצה אור רך שאנשים עדיין יכולים לראות בו ומצד שני אור המשמש לברביקיו או להפקת משקאות. אתה יכול להשיג זאת על ידי שימוש באור זרקורים מופנים לאזורי המשימה. בנוסף, כמה אורות עטופים מסביב לפרגולה, ואולי אח חיצוני שאנשים יכולים להתאסף סביב. לערב רומנטי עם בן הזוג שלך, אתה יכול להשתמש בנרות, לפידים, או אור מאש. אם הפרגולה שלך היא פינת אוכל באוויר הפתוח, ייתכן שתרצה להשתמש בשילוב של זרקורים לאורות כלליים, תאורת מחרוזות ופנסים לאווירה. כדי להדגיש את הפרגולה עצמה, אתה יכול למקם אורות שמש שיתנו תאורה בכל רחבי המתחם.

בניית פרגולות אלומיניום דמוי עץ עם עילית אלומיניום

פרגולות אלומיניום דמוי עץ להצללה הן מענה נפלא לסיכוך והצללה. הן מזמינות את הגינה אל תוך הבית ומהוות פתרון מצוין לקירוי הכניסה לבית, או כיחידה עצמאית בגינה. פרגולה למרפסת, יוצרת פינה קסומה בבית עם אופי שונה וייחודי.

פרגולה אלומיניום להצללה מבית עילית אלומיניום, מתאימה במיוחד לאקלים הישראלי. הפרגולה עשויה מפרופיל אלומיניום מיוחד בעל טקסטורת עץ רקועה וייחודית כמו פרגולות עץ. פרופילים אלה קיימים למכירה בחתכים גדולים ובקורות ארוכות, וניתן לעשות הזמנות מיוחדות בהתאמה לפרגולה שברצונכם לבנות.

פרגולה שמנת ביציאה מבית


פרגולות מאלומיניום נפוצות ביותר כיום. אך פרגולות הצללה של עילית אלומיניום הינן בעלות מראה יחודי ועמידות גבוהה לאורך זמן והמוצר מתאים לאקלים הישראלי. יועצי הפרגולות שלנו עומדים לשירותכם. אנו נסייע בתכנון פרגולות, ייצור פרגולות, התקנת פרגולות ותחזוקה של פרגולות לפי הצורך. אנחנו נעזור לכם לבחור את אחוז ההצללה המתאים ונפנה אתכם לבעלי מקצוע מומלצים בתחום. עילית אלומיניום בונה פרגולות בצפון, פרגולות במרכז ובדרום.